Gå til innhold

Positiv el test nå =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare få ut litt glede =) Fikk nettopp en positiv el test, så nå blir d bånn gass i helga =) hehe.... Har i grunnen trodd at jeg hadde el før også, men har aldri testet meg, så var en glede å få to streker i dag =)

God helg alle sammen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hopp i halmen:)))

Jeg tror jeg får positiv i morgen:-))i dag var den nesten like sterk som kontrollstreken:))

Skrevet

Jepp, må bare få sambo hjem =)

Så skal vi ha et vennepar på besøk i dag, men kommer vell til å "jage" dem hjem igjen ;-) hehe.... får heller ta en kjapp en før di kommer =)

Da blir det en het helg på dere også =))

Lykke til!

Skrevet

Blir nok det ja hehe.Skal på hyttetur med et vennepar....men vi får ta badstuen til hjelp hehe.

Lykke til,til dere også hehe:))

Skrevet

He-he.... Da blir vi flere som hopper i halmen i helga:) Fikk knallpositiv test i går ettermiddag (så vi starta i går da:).

Det blir spennende å se om det sitter om to uker da=0)

Lykke til damer!!

Skrevet

jippi!!!da var min el test positiv også:)))Nå er det full hekking til mandag..

synes el kom litt vel seint denne pp(dag 18)??første gang med monitor..har aldri funnet el på tester før...

Lykke til:))))

Skrevet

jeg har heller aldri testet EL-test fær. Begynte igår, og idag slo den ut positiv. Skal ta en ny test ikveld og se om teststreken er enda kraftigere. Spennende :) Lykke til.

Skrevet

Så kjekt at andre også henger med denne helga =) hehe...

Så kan vi følge hverandre litt =) Blir spennende ja, om 14 dager =) Krysser fingre og tær for oss alle =) Har en god følelse denne syklussen... (har selv aldri testet om jeg har hatt el, så nå vet vi jaffal at vi traff rett dag) hehe....

Fortsatt god helg =)

Skrevet

Hei igjen jenter.

Dytter denne opp litt jeg.Hadde vært kjekt å følge hverandre fremover:-))

endelig hjemme etter hyttetur.ble litt pes å ha sex med hytta full i folk;-D....fikk oss et nyp i dag tidlig.skal også ha i kveld og i morgen tidlig:))

krysser fingre og tær for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...