gullemitt09 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Måtte bare få ut litt glede =) Fikk nettopp en positiv el test, så nå blir d bånn gass i helga =) hehe.... Har i grunnen trodd at jeg hadde el før også, men har aldri testet meg, så var en glede å få to streker i dag =) God helg alle sammen =)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 hopp i halmen:))) Jeg tror jeg får positiv i morgen:-))i dag var den nesten like sterk som kontrollstreken:))
gullemitt09 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Jepp, må bare få sambo hjem =) Så skal vi ha et vennepar på besøk i dag, men kommer vell til å "jage" dem hjem igjen ;-) hehe.... får heller ta en kjapp en før di kommer =) Da blir det en het helg på dere også =)) Lykke til!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Blir nok det ja hehe.Skal på hyttetur med et vennepar....men vi får ta badstuen til hjelp hehe. Lykke til,til dere også hehe:))
ALIICE Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 He-he.... Da blir vi flere som hopper i halmen i helga:) Fikk knallpositiv test i går ettermiddag (så vi starta i går da:). Det blir spennende å se om det sitter om to uker da=0) Lykke til damer!!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 jippi!!!da var min el test positiv også))Nå er det full hekking til mandag.. synes el kom litt vel seint denne pp(dag 18)??første gang med monitor..har aldri funnet el på tester før... Lykke til:))))
nypåtur Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 jeg har heller aldri testet EL-test fær. Begynte igår, og idag slo den ut positiv. Skal ta en ny test ikveld og se om teststreken er enda kraftigere. Spennende Lykke til.
gullemitt09 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2008 Så kjekt at andre også henger med denne helga =) hehe... Så kan vi følge hverandre litt =) Blir spennende ja, om 14 dager =) Krysser fingre og tær for oss alle =) Har en god følelse denne syklussen... (har selv aldri testet om jeg har hatt el, så nå vet vi jaffal at vi traff rett dag) hehe.... Fortsatt god helg =)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Hei igjen jenter. Dytter denne opp litt jeg.Hadde vært kjekt å følge hverandre fremover:-)) endelig hjemme etter hyttetur.ble litt pes å ha sex med hytta full i folk;-D....fikk oss et nyp i dag tidlig.skal også ha i kveld og i morgen tidlig:)) krysser fingre og tær for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå