Gå til innhold

"Prinsessemor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått med deg i dag? Valget?

Vi var på sykehuset og snakket med lege, sykepleier og sosionom. Vi reiste hjem med en ny time neste fredag. Mannen min vil ikke ha det, jeg er enda usikker. Klarte ikke i dag å legge igjen barnet mitt på sykehuset. Men noe sier meg at jeg ikke klarer å bære det frem etter alt som har vært de foregående sv.skapene. Utrolig vanskelig. Kanskje svaret kommer i løpet av uken etter alle samtalene i dag.

Tenker på deg:)

God helg!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :-)

Idag har det vært den vanskeligste dagen jeg noen gang har hatt! Jeg har nesten ikke sovet inatt og etter mye om og men til morgenen idag så reiste vi på sykehuset. Jeg var der kl. 10.00 og sa ifra at jeg var så i tvil. Hadde verdens skjønneste pleier som sa at du må gjøre hva kroppen sier til meg. Hun sa også at jeg måtte bruke den tiden jeg trengte. Etter at alle andre var tatt så var det da min tur og da var kl. 14.15 og jeg hadde grått i hele dag. Jeg fikk snakke med legen og hun sa at jeg burde gå og kle på meg og kjenne på magefølsen da. Jeg gjorde det og da gikk det opp for meg at jeg egentlig er kjempefornøy med de 2 jeg har og at jeg vil at de skal ha en opplagt mamma som ikke er trøtt og sliten bestendig. Så da tuslet jeg tilbake og sa at jeg var så klar som jeg kunne bli. Etter operasjonen så har jeg faktisk følt meg litt lettet, nå er ihvertfall valget tatt!

Det har vært den jæ..... dagen jeg noen gang har hatt og jeg skal aldri dit igjen!

Jeg vil ønske deg lykke til på fredag og du må gjøre det som er rett for deg og kroppen din, prøv å kjenn hva du kan klare.

Du har en lang og tung uke foran deg men tenk nøye så gjør du det rett for deg og dere!

Jeg skal tenke masse på deg :-)

Fortell meg hvordan det har gått hvis du orker.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...