Gå til innhold

Stokke Sleepi. Noen som har kjøpt den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer den.

Mest pga at man kan kjøpe med det mini-kitet slik at sengen ikke bllir så stor i begynnelsen.

Jeg var på reflex og spurte om denne sengen, da sa hun som var på jobb at den minste sengen og den store sprinkelsengen er 2 forskjellige, og hvis vi skulle ha begge kom det på 4999,- pr seng!!

Altså nesten 10 000! Jeg har sett litt rundt på internett om denne, og har fått inntrykk av at det er bare èn seng, men at man må kjøpe med ett mini-kit for å få den liten.

Noen som har erfaring? Hva betalte dere?

Og hvis man senere skal gjøre den om til en juniorseng, hva må man kjøpe i tillegg da?

http://www.stokke-nursery.com/no-no/stokke-sleepi-crib.aspx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så vanvittig morsomt med påståelige selgere som ikke har peiling...

Stokke Sleepi med seng, madrass og minikit (deler for ombygging + madrass) og himmelpinne koster i følge Stokkes egen katalog 6.499 kr. (altså 4999 kr for den vanlige senga + 1500 kr for minikit)

...billig er den ikke, men den koster ikke 10.000!

Juniorkit (ekstra bunndeler + madrass) koster 1949 kr.

Vi har allerede seng gjennom familien så vi skal ikke ha den, men jeg vurderer å kjøpe sengesett og sengerand derfra... tekstilet "Nest" er så vakkert :)

Skrevet

Åh, da hadde jeg rett da! :)

Nei, er ikke den billigste sengen, men den kan jo brukes så lenge.

Pluss at jeg syns vanlige sprinkelsenger ser så alt for stor ut til en liten baby.

Takk for kjempefint svar, jeg skal se meg rundt etter hvor den kan bestilles på nett. Så får de bare ha det så godt på reflex ;)

Forresten, hvor har du fått tak i katalogen til stokke?

Skrevet

Hei

jeg skal ha den:)

Og man får den til rundt 6000 komplett. Altså minikit og stor sprinkelseng. 10 000 er tull, dama i butikken må være gal,hehe

Skrevet

Vi har denne sengen, men siden vi kommer fra "stokke komunen" og vi kjenner en del som jobber der fikk vi feilvare for en billig penge. Men jeg vet derimot at det ekstra kittet koster 1500, og 2000 for juniorsengen.

Skal kjøpe samme sxeng til spiren, siden vi allerede har minikittet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...