Heaven har født::) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Nå er jeg lei dem... Bare hatt tull med dem siden vi flyttet. Fra å bli lovet nett innen fire uker, så gikk det tolv uker før det var i orden. Når endelig det var oppe og gikk,funket ikke mailadressen til noen av oss lenger. Det brukte de 14 dager på å fikse::: Alle årene jeg har vært kunde så har jeg hatt avtalegiro,så jeg tenker ikke mer over summen som er trekt. Og ikke har jeg åpnet brevene som er kommet heller,siden det bare er info om summen som vil bli trekt fra konto som står opplyst der.... Men så oppdager jeg for to dager siden at i tilegg til å ha trekt meg rett fra konto/( altså avtalegiro) , så har de faen meg begynt å sende giro i tilegg??? What?? Sendte mail,forklarte hele dritten detljert, og fikk nå mail om at de hadde ikke gjort noe feil.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Får snart dilla av dem,bare rot og tull. Noen som kan anbefale en annen levrandør??? Dette gidder vi ikke mer....
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hadde mye tull med de vi også. Gikk over til NextGentel og har ikke angret på det. Har hatt NG i 2 år nå.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 VI fikk inkakkso krav fra de, før de hadde sendt ut førtse purring og vi hadde betalt regningen opp i alt sammen, var ett h...og ordne opp..
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Kjære vene det ble mye feil. Inkasso og første...
Mom2Two Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg hater også Tele2, skal bytte så snart bindingstiden er over...
Heaven har født::) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Godt å se det er flere enn oss som sliter med de. Næh, bytte levrandør i kveld tenker jeg... Noen som vet hvor lang ventetid det er sånn ca, før de overtar når man bytter?? Oppgitt je altså,, hehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Sånn har TELE2 holdt på i årevis! Finner det merkelig at de kan drive på en så useriøs måte når de er så store. Jeg ble så forbannet til slutt etter å ha gitt dem beskjed mange ganger om at de gjorde feil at jeg til slutt truet med å gå til media. Da fikk jeg både skriftlig og muntlig unnskyldning for at de hadde gjort en dårlig jobb. Men jammen er de igang igjen. Nå sender de sms om regning de mener jeg skal betale, bortsett fra at jeg ikke har brukt dem på leeeenge! Makan til uproft selskap skal man jammen lete lenge etter!
Thunderstruck Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Vi hadde veldig mye tull med Nextgentel.Så nå har vi byttet til telenor,og er kjempefornøyd:-) Venninna mi har også trøbbel med tele2..
Heaven har født::) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2008 Klarte ikke dy meg jeg. Hoppa inn på telenor og bytta nå. Håper dette blir levrandør uten såååå mye tull:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Eg har også hatt masse tull med TELE2 så nå fikk eg nok og sa at det skulle vera i orden inna ein time hvis ikkje kom eg til å sei opp alt eg hadde der. Har mobil, fast telefon og ADSL der. Mobilen fikk eg ikkje sagt opp da for eg kjøpte ny med binding nå i juni, men det får bare gå. Sendte mail til dei med krav om å få tilbakemelding på når ting da slutta i å vrike. Da ringte det ein mann og beklaga alt og hadde ordna alt som skulle ordnas og sletta eventuelle gebyrer osv. Så fint sa eg men eg vil fortsatt sei opp det eg kan. Er det ikke noe vi kan gjøre for å beholde deg?? Nei sa eg, skade har skjedd alt. Fikk da vita at det er 30 dager oppsigelse fra dei fikk mailen, det er greit sa eg og fikk brev om det nokon dagar seinare. Så nå må eg få ADSL fra telenor, fast telefonen gidd eg ikkje ha lengere. Eg ga klar beskjed til dei at slik gidder eg ikkje å bli behandla når eg ringer kundeservice. Var bare rot og tull.
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 vi har hatt nextgentel alltid. vært kunde der i 6 år vi, og mannen min i ca 8-10 år.... vi er veldig fornøyde!
celodi Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 vi har også kvittet oss med tele2..Bare tull!!!! Har nå nextgentel og liker det bedre..
* 5 om dagen * Skrevet 19. september 2008 #13 Skrevet 19. september 2008 jeg var fornøyd med tele2, men nå som vi skal si det opp, pga vi har fått bredbånd igjenom vår strømlevrandør, får jeg søren meg ikke sagt opp...er 4 mnd siden jeg sendte mail, men nei da....så det sliter jeg med nå....
Heaven har født::) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2008 5 om dagen. Har ikke strømlevrandør slik opplegg at de sier opp for dere når de skal ta over da? Telenor ordner alt for oss nå, så håper det går greit...
* 5 om dagen * Skrevet 19. september 2008 #15 Skrevet 19. september 2008 jo det var det jeg trodde, og det vi ble fortalt, men for sikkerhetsskyld sendte jeg mail til tele2 i mai, og sa opp jeg også...men de har ikke stoppet oss like vel....
* 5 om dagen * Skrevet 19. september 2008 #16 Skrevet 19. september 2008 men det var godt du sa, for nå skal jeg sende mail til kebas, som vi nå bruker og høre om de kan bekrefte oppsigelsen.....
Heaven har født::) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. september 2008 Jaggu litt av en kundebehandling tele2 har,,, har fått et par rimelig krasse mail av meg i dag ang hvor dårlig kundebehandling de har osv. Fikk nesten lyst til å klippe og lime denne tråden her å sende dem ved neste mail, hvis jeg må krangle mer med dem nå.......
Staark Skrevet 19. september 2008 #18 Skrevet 19. september 2008 Artig at dere diskuterer tele2. Vi har mobil-abonnement hos de nå. Er veldig fornøyde med at regningene har blitt betydelig mindre, men så kommer ikke flere mms og sms frem heller.....jævlig kjipt å ikke vite om meldingen faktisk ble sendt. Er selv på kikkeren etter andre abonnement nå, har heldigvis ikke oppsigelsestid. (Har faktisk sagt opp et annet abonnement idag, pga dritt kundeservice)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå