Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vi har ikke gjort det. Men tenkte vi skulle bli flinke denne vinteren. Her er det mannen som følger de. Våre er jo så små enda, og ingen av de kan svømme, så han går bare med en og en om gangen. Så blir vel for han en gang i uka, og for barna annenhver uke. Håper dette kan hjelpe dem med å lære seg å svømme og ikke være redd for vannet.. Og kos sammen med pappaen alene da:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg gikk en del med storesøster der hvor vi bodde før. Gikk på babybading og i svømmehallen med henne. Jeg har lyst å gå litt i vinter med storesøster, men nå blir jeg igjen alene hele ukene så det er litt vanskelig å bare gå med henne. Lillebror har atopisk eksem og bør ikke bade så masse i klorvann. Derfor har jeg ikke vært med han.
~~DoraDora~~ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Vi går dit annenhver helg på høst og vinterstid
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det hender, men ikke ofte...
1prinsesse+1i magen Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Kjæresten min, lillemor og jeg er i et stort badeanlegg hver torsdag, kjempe koselig. Lillemor elsker å bade og tok sin første svømmeknapp 4,5 år gammel..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Nei, vi gjør ikke det, har foreslått at vi skal begynne med det, men det har aldri passet. Jeg og lillemor går på baby/småbarns svømming. Prøver å gå hver uke, men av og til har jeg jobb da og da går det jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå