Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Da skal fredags roen ha senket seg over huset og heim. Det er lenge til mandag, fredag kveld er den beste i uka, og skulle gjerne hatt to fredags kvelder i uka:) Tror mannen min og jeg må være litt romlemantiske idag, lage oss litt god mat og tenne ett drøss med stearinlys og bare kose oss:)
Mille** Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Gleder meg jeg også. Her blir det lite romantikk da, mannen min skal ut med en kompis, men jeg og storesnupp skal kose oss med godis forran tv`n. )
piano♫ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Åh, det hørtes koselig ut :-) Jeg har også tenkt til å putte ungene, for anledninga tre i tallet, i seng til da. Tenne opp i ovnen og tenne stearinlys skal jeg også gjøre. Mulig det kan bli en smule romantikk når mannen kommer hjem i titida - dersom vi ikke er for trøtte da Men jeg er helt enig med deg: Fredagskveldene er de beste i uka!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Har kjøpt meg snop for anledning "skal vi danse"... hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå