Babylykke_09 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg har hatt underbitt hele livet mitt, hadde en sa tidligere i år, og jeg og kjæresten har prøvd siden det å få til en ny liten spire jeg fikk opperasjonstid i Bergen for å få vekk underbittet i slutten av august, ett tilbud jeg selvfølgelig tok Tenkte hele tiden at det ville være "typisk" hvis en ny graviditet inntraff akkurat rundt opperasjonstiden min, ikke at det ville være negativt, men må gå med munnlås i seks uker (har nå 2 uker og 4 dager igjen). Fant ut at jeg er gravid sist uke, er nå 6 + 3 på veg. siden jeg har munnlås får jeg ikke i meg fast føde, går i supper og uttynnet rømmegrøt + andre drikkbare ting gjennom sugerør. er bekymret for at det lille nurket ikke får i seg nok næring, selv om jeg prøver og prøver, og gjør mitt aller beste... noen som har noen gode råd til hvordan jeg får i meg nok næring til meg og lille gullet?
Baby<3 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 selvom du ikke får i deg mat, så skal du tenke på at de første månedene så tar babyen den næringen den selv trenger, så du trenger ikke tenke på det
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Det går bra Babyen i magen tar det den trenger, og har "egen matpakke" i plommesekken de første ukene.
Karima Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Ta det helt med ro:)) Barnet får næring av lagret ditt.Det lærte jeg fordi jeg spyr så og si hele svangerskapet....
*-* Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Har du sånn avbitertang i nærheten så du får åpnet fort hvis du må kaste opp? Det ville jeg vært mest bekymret for. Jeg tror sikkert barnet får i seg nok næring så lenge du får det. Men du kan jo høre med jordmor/lege for sikkerhets skyld om det er noe spesielt annet tilskudd du kan ta flytende.
Babylykke_09 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 fikk med avbitertang fra sykehuset, har den i nærheten hele tiden for å si det sånn er ganske mye kvalm, men har heldigvis ikke hatt brekninger enda... håper det kan holde seg slik til jeg er ferdig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå