Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt :) hadde vert supert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt underbitt hele livet mitt, hadde en sa tidligere i år, og jeg og kjæresten har prøvd siden det å få til en ny liten spire :) jeg fikk opperasjonstid i Bergen for å få vekk underbittet i slutten av august, ett tilbud jeg selvfølgelig tok :)

Tenkte hele tiden at det ville være "typisk" hvis en ny graviditet inntraff akkurat rundt opperasjonstiden min, ikke at det ville være negativt, men må gå med munnlås i seks uker (har nå 2 uker og 4 dager igjen).

Fant ut at jeg er gravid sist uke, er nå 6 + 3 på veg. siden jeg har munnlås får jeg ikke i meg fast føde, går i supper og uttynnet rømmegrøt + andre drikkbare ting gjennom sugerør.

er bekymret for at det lille nurket ikke får i seg nok næring, selv om jeg prøver og prøver, og gjør mitt aller beste... noen som har noen gode råd til hvordan jeg får i meg nok næring til meg og lille gullet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvom du ikke får i deg mat, så skal du tenke på at de første månedene så tar babyen den næringen den selv trenger, så du trenger ikke tenke på det :)

Skrevet

Det går bra :D Babyen i magen tar det den trenger, og har "egen matpakke" i plommesekken de første ukene.

Skrevet

Ta det helt med ro:)) Barnet får næring av lagret ditt.Det lærte jeg fordi jeg spyr så og si hele svangerskapet....

Skrevet

Har du sånn avbitertang i nærheten så du får åpnet fort hvis du må kaste opp? Det ville jeg vært mest bekymret for. Jeg tror sikkert barnet får i seg nok næring så lenge du får det. Men du kan jo høre med jordmor/lege for sikkerhets skyld om det er noe spesielt annet tilskudd du kan ta flytende.

Skrevet

fikk med avbitertang fra sykehuset, har den i nærheten hele tiden for å si det sånn :P er ganske mye kvalm, men har heldigvis ikke hatt brekninger enda... håper det kan holde seg slik til jeg er ferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...