Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Bæsja i buksa eller satt dere bak en busk med stor fare for å bli oppdaga? Holde dere er ikke et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Satt meg bak busken - helt klart:-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hadde nok satt eg bak en busk om jeg ikke hadde noen valg! Godt jeg alltid har med meg våtservietter nå som jeg har barn! Hahahaha!!! Håper virkelig aldri det skjer:-D
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 satt meg bak en busk
Cat.68 Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Det hadde blitt busken det gitt. Håper ved min gud jeg slipper å måtte velge mellom det.hehehe
giggsi Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 som den eneste her,buksa. Om jeg hadde svart bukse og ikke så langt hjemmefra. he he.....helst lang jakke og. Ellers måtte jeg vel bak busken. Off.....måtte vært fælt....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Selvfølgelig busken. Gidder ikke å gå rundt med det der i buksa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå