Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bæsja i buksa eller satt dere bak en busk med stor fare for å bli oppdaga?

 

Holde dere er ikke et alternativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt meg bak busken - helt klart:-)

Skrevet

Hadde nok satt eg bak en busk om jeg ikke hadde noen valg! Godt jeg alltid har med meg våtservietter nå som jeg har barn! Hahahaha!!! Håper virkelig aldri det skjer:-D

Skrevet

satt meg bak en busk

Skrevet

Det hadde blitt busken det gitt. Håper ved min gud jeg slipper å måtte velge mellom det.hehehe

Skrevet

som den eneste her,buksa. Om jeg hadde svart bukse og ikke så langt hjemmefra. he he.....helst lang jakke og. Ellers måtte jeg vel bak busken. Off.....måtte vært fælt....

Skrevet

Selvfølgelig busken. Gidder ikke å gå rundt med det der i buksa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...