Gå til innhold

Hjelp meg noen.. vår så snill

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tatt 2 tester i dag har ikm i morra.

har tatt en qr som er svak svak positiv tror ikke at det er sygge strek for man kan se at den har rosa aktig farge

tok også en cb digital som sa ikke gravid.

hva tror dere? Har bestilt flere tester. Noen som har opplevd dette, og som har vært gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er en del skrivefeil her pga jeg skjelven og stressa nå

Skrevet

Ta en ny test i morgen tidlig... Kan tyde på at du er gravid dette :))

Skrevet

Jeg håper virkelig for din del at du er gravid :) har selv hatt en sa før jeg ble gravid igjen nå, så vet hvor nervepirrende det er å endelig føle på seg at man er inne i det igjen, på godt å vondt....

Legene sier alltid at en strek er en strek, men siden du ikke er så langt på veg skulle du være gravid er det veldig viktig at du bruker morgen urinen når du tar testen, siden det er mest hcg i den....

Gå på appoteket å kjøp en eller flere cb tester (har selv best erfaring med disse :) ) ta ting med ro, slapp av og ta vare på deg selv :) så kan du teste på ny i morgen tidlig ;)

Krysser alle fingrene mine for deg :)

Skrevet

er nervøs for at jeg er gravid nå igjen selvom jeg ønsker det også, har ikke kommet helt over den sa`n som jeg hadde i juli.

har bestilt 2 cb digital tester fra nette så jeg får vente til uken og teste.

har noen symptomer nå og det er vonde pupper som kommer å går og sinnsykt vondt i korsryggen som jeg hadde når jeg gikk gravid med dattern min som nå er 3 år.

Tusen takk for svar jenter og lykke til vidre i deres svangerskap håper jeg kommer inn hitt til uken igjen:D selvom jeg er nervøs

Skrevet

Jeg forstår godt at du er nervøs for en eventuell graviditet selv om du også ville blitt glad... det var skrekkblandet fryd hos meg da jeg fant det ut :) men det går nok bedre etter hvert :)

heldigvis hjelper det å tenke på at selv hvor absurd det høres ut er det faktisk "vanlig" hos den norske befolkningen å gå gjennom en spontanabort i livet sitt, det er mest vanlig første eller andre gangen du er gravid, dette fordi kroppen ikke er vandt med prossessene enda og fordi det er så masse som skjer de første ukene i et svangerskap :)

det er heldigvis mye større sjans for å gå gjennom ett vellykket svangerskap etter en sa enn å miste en gang til :) sjansen for en sa er på rundt 25% første gangen, og misker for hver gang og for hvert vellykkede svangerskap du gå gjennom :)

Håper dette var noe til trøst :) og husk; ta vare på deg selv, så snakkes vi her inne om ikke så lenge håper jeg ;)

Skrevet

takk for at du svarte meg:) ja jeg skal ta vare på meg selv:)

Vi snakkes om ikke så alt for lenge.

Skrevet

ingenting å takke for :) er alltid kjekt å kunne hjelpe til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...