♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg er 22 uker i dag men i det siste så har det gjordt veldig vondt i ryggen og kors ryggen. Det har også strålet ned i bekkene og på en måte ned igjennom hale beine ( litt vanskelig å forklare) Jeg merker ikke så mye ned i beina men jeg merker det godt når jeg går eller står oppreist lenge. Har også merket at det gjør vondt når jeg sitter eller ligger og beveger på meg... Men jeg blir så usikker på hva det er eller om det er noe farlig. tanker er lissom bekken løsning men trodde det strålet nedover beina. Har også opplevd at det kommer en strålende smerte ned i bekkene når jeg går. akkuratt som en rie, men det går over etter litt. Vil lissom ikke ringe og masse eller være en sytete gravid jente. Jeg venter nr to men jeg hadde ikke noen plager under første svangerskap, bortsett fra at han gjerne ville ut litt føre tiden. begynte i uke 26, så igjen i uke 28 og i uke 29 men etter siste uka så gikk jeg på tabletter som gjorde at han holdt seg til termin dagen! Dvs jeg sluttet på de når jeg var i uke 36. Noen som har opplevd det samme??
birrisj05.02.09 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 LITT smerte må man forvente når man tross alt skal lage et lite vidunder Men hvis det gjør veldig vondt og veldig lenge eller ofte, så er det ingen skam å ringe til lege eller jordmor. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Sånn begyndte bl med meg hvertfall...
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg har bekkenløsning, men har ingen stråling ned i beina! Jeg kjenner det kun i korsryggen, lysken og rett og slett midt mellom beina... Jeg var helt ødelagt rundt uke 20, men etter jeg begynte med fysioterapi er jeg blitt mye bedre! Var litt skeptisk til om det faktisk var bl i begynnelsen, men hør med lege eller jm og få en henvisning til fysioterapaut så ser hun eller han fort om det er bl eller ikke Skal krysse fingrene for at fødselen ikke starter tidlig denne gangen jeg, da er det kanskje bedre med bekkenløsning likevel... Lykke til
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Høres ut som det er noe som presser på nærvene dine i ryggen... Inni ryggskivene er det veske, noen ganger rener den ut da blir det press på nærvene..Til meg er det vondt i venstre rompeball og nedover i låret. Jo mer veske som rener ut jo lenger ned i beinet får du vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå