Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo stuptrøtt, men umulig å få til å sove. Gnir seg så hardt i øynene at det gjør vondt å se på. Har prøvd alt fra å amme i søvn, la sovne selv, bysse, rugge vogn og kose i søvn. Vil ikke ut og trille for det er rått og kaldt ute idag og han har litt feber i tillegg til hoste.

Fikk han til å sove ved å klappe han på rumpa til han sovnet, men det tok laaang tid og han våknet etter 30min. Lysvåken og i storform i ca 5min så stuptrøtt igjen.

Har så vondt av han, stakkar liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke noe særlig når de små er syke..

Her har snuppa nesten blitt frisk fra sin forskjølelse. Den dagen hun var værst sov hun nesten ingenting på dagtid og når hun skulle sove for natta sov hun kun i 10 minutter av gangen og tilslutt, etter tre timer, ga vi henne en paracet slik at hun fikk hvile litt. Da sov hun nesten som normalt resten av natta (dvs hadde 4 oppvåkninger for mat istedet for 2).

Man skal jo være litt forsiktig med å bruke paracet og ikke bruke det før man må. Men de trenger å sove for å bli friske - kroppen trenger jo en pause. Så jeg mener man kan forsvare bruken av paracet som et slags sovemiddel i et slikt tilfelle - mulig jeg får pepper nå men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...