Gå til innhold

forsinket el....

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i dag på dag 17.bruker clearblue fertilitetsmonitor denne pp...el har ikke vist seg enda.de siste syklusene har vært 28 dg.teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken i dag og monitoten viser fremdeles høy fertilitet.kan jeg forvente el i morgen eller søndag tror dere??er det normalt med så seint el?blir jo da dag 19 hvis den er positiv i morgen..

huff for et rotete innlegg ,men håper dere forstår det jeg mener..

Er det flere som har forsinket el denne pp??

takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt billig-strips, men opplevde også at EL var mye senere enn jeg hadde trodd. Fikk to like tydelige streker på dag 17 i syklusen, og det skal jo være 24-48 timer FØR eggløsning.

Blir ikke helt klok på dette, jeg heller. Men tror ikke eggløsning er så forutsigbart alltid, kan jo påvirkes av stress bla. Har du prøvd lenge?

Hva er fertilitetsmonitor?

Skrevet

Hei.

Fertilitetsmonitor måler de mest fruktbare dagene i syklusen din.ikke bare lh men også østrogen.

du starter på dag 6 i syklusen og monitoren ber om tester hver dag til el er overstått.

det er 3 streker på selve monitoren 1=lav,2=høy3=max fertilitet.de sier at sjansene for å bli gravid er mye høyere.Dette er min 1 pp med monitoren,så jg er veldig spent....

Jeg har prøvd i over 1 år tilsammen.Var gravid ,men mistet i uke 11 i februar.

enn du?

Skrevet

bare google den så får du opp info.er ikke så god til å forklare;-)Clearblue fertilitetsmonitor heter den:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...