Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har kuttet røyken totalt her for ei uke siden, men det holder hardt. Noen som har gode råd her??
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Har du holdt deg fullstendig borte fra røyk i en hel uke? eller kun hatt få sprekker? Du har jo vært superflink! Det blir ikke verre enn dette! Det blir bare bedre for hver dag.. Bitte litt bedre for hver eneste dag! Du har jo klart det verste nå, så det er ikke tvil om at du kan klare resten av bøygen også! Hvis jeg var deg ville jeg feiret litt f.eks en gang i uken fremover med en god middag, en kinotur, e.l. for å gi deg selv en påskjønnelse ;-) Jeg har ikke så mange gode råd.. Du har jo allerede gjort jobben! Bare å henge i stroppen nå og følge på med samme gode innsats... Om ikke lenge vil det plutselig gå timer hvor du ikke tenker på røyk i det hele tatt, og om enda litt lenger oppdager du at du ikke har tenkt på røyk store deler av dagen... Da nærmer du deg målet ;-) Lykke til.. dette kommer til å gå bra :-)
tante grusom master of law Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg sitter og suger på nicotinell sugetabletter med nikotin. De smaker godt og hjelper massa!!! NB! Det er de store tablettene med mintsmak, ikke de små, de smaker møkk!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Er røyksjuk selv... Sluttet oxo for en uke siden..... men jeg tenker slik: For hver røyk jeg tar.... har jeg mindre sjanser til å få oppleve barnebarn og oldebarn.....røyk dreper! Det er dyyyyrt å røyke. Det lukter røyk av hele deg. Man får dårlig ånde...osv osv osv.... Lykke til da! Føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Dette klarer du! For hver dag som går, får du litt renere hud, litt renere lunger, litt bedre helse, litt finere hår - en dag er du plutselig helt kvitt all dritten etter røykingen!! Stå på - du gjør det rette for deg, omgivelsene og ikke minst barna dine!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Sluttet tvert forrige tirsdag. Ikke tatt ett eneste trekk siden og har en åpnet pakke på kjøkkenbenken. Den bare MÅ jeg ha der da det er psykisk at jeg kan ta en om jeg vil, men velger å la være! Vet at størstedelen av jobben er gjort, men så har jeg en ekkel liten stemme som hvisker i øret at å ta å røye litt ikke er så dumt. Og jeg vil ikke!!!! Takk for støtte forresten. Hilse HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Å røyke litt er kjempedumt!! IKKE hør på den stemmen! Den stemmen er ikke 'deg'. Røyker du litt så blir det fort litt mye. Nå har du vært så kjempeflink - bare hold ut, dete klarer du!!!!!!!!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 En uke er flott, etter dette blir det bare lettere. les en god bok. ta noen runder på gulvet når du blir rastløs og sett deg ned igjen med boka. Evnt. noe annet gøy. Det blir bare lettere nå etterhvert Lykke til, det går kjempe bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå