It's all about me Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 De er ikke flinke til å lage fødsler som ser realistiske ut.
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det må jo være litt vanskelig i en familie som tilsyelatende ikke har noe underliv uansett.
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hehe... Jeg måtte gå og mate junior så jeg gikk glipp av det, men hehe, det er jo en fantastisk serie. Så utrolig mye moral. Man må jo bli i godt humør.... Jeg blir i hvert fall det...
It's all about me Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 Ei venninne av Matt. Men dette er ikke siste gang de lager latterlige fødsler. Lucy sin fødsel i heisen er jo legendarisk.
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=XRmniWHo9PY
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Som jeg sa - folk uten underliv. Og med nyvaska babyer ved fødsel.
du og jeg og vi to Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Yup, sånn var min fødsel også. Jeg hadde omtrent ikke mage og så i løpet av 5-10 minutter så hostet jeg bare ungen ut, og den var en måned gammel som nyfødt og var ikke akkurat født med ski på beina, men kom ferdig med lue og pledd og var så nusselig så. Var det forresten heismannen som klipte navlesnora?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Den serien er jo bare så "happy family"- så fantastisk vi har det.. Joda, Mary har vært vanskelig Simon har pult før han gifta seg osvosv.. Eric har vært hjertesyk..Vel- jeg tror nok de fleste vanlige familier har fått en større dose enn dette her, altså.. Men veldig kos å se på likavel da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå