Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg holdt på med en nydelig, perfekt fyr på alle måter fra litt før jul til våren, han likte meg utrolig godt og ville være med meg hele tiden. Vi fant på masse gøyt og alt gikk strålende.. helt til jeg fikk panikk.. Det virket nesten som om vi var sammen på slutten, og jeg taklet det ikke helt. Er litt noia for å være i forhold for tidlig.. Så "kuttet" jeg ut ham, og vi traff hverandre på byen hele tiden etter det, han var helt betatt av meg, helt til jeg en kveld rotet med kompisen hans, og han ble kjempesåra, men så snakket vi om det etter hendelsen og jeg skjønte da, at jeg var virkelig forelsket i ham, kjempekjempe forelsket. Så betrodde jeg meg det til ham, jeg sa åpent at jeg liker han kjempegodt og ble med ham hjem. Vi hadde det fint, men så sa han at jeg hadde nok såret ham og han kunne ikke stole på meg .. så en uke etterpå ble han sammen med en jente, det var i sommer og de er sammen enda.. Jeg kan ikke tro at han ble sammen med en jente så fort..Hver gang jeg treffer han, vet vi begge at det er noe der enda.. Han klarer ikke å la vær å se på meg og jeg på ham... Det er såå feil Jeg er virkelig så forelska i ham.. Gud,det er helt sjansløst nå..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Du kan umulig være så viktig for ham når han ikke klarer å komme over noe sånt. Dere var ikke sammen da du rotet med han andre, så han hadde ikke noe slags krav på deg. Om han straffer deg med å være sammen med en annen, er han bare dum! Foreslår at du prøver å få han ut av systemet. Han er sammen med en annen, derfor er han uaktuell. Lev livet ditt videre, og ikke heng deg opp i han. Hilsen en som var i samme situasjon og som bestemte seg for at han ikke lenger skulle få ha noen emosjonell makt lenger.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Nå drar du i bokhandelen og kjøper boka Han er faktisk ikke interessert, så lager du deg en god kopp te ikveld og leser boka fra ende til annen. Så går du ut og finner deg en fyr som er verdt å samle på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå