Gå til innhold

Føler bare for å bæsje å presse??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 40. å jeg føler jo bare for å bæsje hele tide. driver å presser på noe som jeg vil skal ut , men tror ikke jeg har vondt i magen engang.. rart :S skjønner ikke dette. noen andre?? tror egentlig ikke jeg må drite. jeg har ikke spess vondt i magen liksom. men jeg driver å presser alikvell.. huff, plagsomt. noen andre?? litt flaut kansje. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror kanskje du skal være gangske forsiktig med å presse noe som helst, om du skal bæsje eller ikke, pga det å "lage" deg unødvendig mange hemmorider!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? man må jo presse for å gå på do...."lage" unødvendig mange hemoroider? Nå har jeg hørt det å. Er selv i uke 40 og det er visst vanlig at en blir litt rar i magen siste tidden....spesielt at en føler for å gå på do litt oftere....det er visst em del av kroppens måte å tømme tarmen før fødsel.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at du må bærsje og du presser og det ikke kommer noe, kan det være nedpress du føler. Mange som føler at de må på do, men så er det bare nedpress. Selv også under pressriene på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...