SNURF 5 GUTTER Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Kjøpte 2 hello kitty vinterjakke og det viser seg at dei er for SMÅ. Var så fornøyd og var ferdig med julehandelen men må på an igjen. Jeg er snart ferdig med julehandelen eller er dokke kommet i gang ?
MintCondition Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Har ikke begynt å tenke på den engang, står fortsatt september på min kalender
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Pga mine bekkenplager så har jeg begyndt ja, men langt ifra ferdig
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 jeg har også begynt. strikket ferdig alt utenom 1 par lester. og skrevet liste med forslag over hva jeg skal kjøpe til de forskjellige. og har kjøpt noen få pakker nå. men har ennå halvparten igjen ihvertfall.
batteriet! Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 oi så flink du er... Jeg har så vidt begynt. KJøper gaver hvis jeg kommer over noen gode tilbud. Vi har 26 gaver å kjøpe, så må begynne så tidlig for å ikke gå konkurs i desember ;-) Jeg pleier å spare gavene til mann og barn til desember, er stas å rusle rundt i julegatenen og kose seg :-) :-) å herregud som jeg gleder meg til jul.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har faktisk ikke tenkt på å begynne engang. Det er jo fortsatt noen måneder til jul.
Eline på vei med nummer to Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg har termin i slutten av november så jeg har begynt å tenke på gavene allerede og satser på å være ferdig i oktober en gang... Bruker vanligvis å være ferdig i midten av desember, jeg elsker julen, men hater å stresse rundt på kjøpesentere i desember... Da er det mye koseligere å tusle litt rundt i julegatene, kjøpe småting til seg selv, god mat, slappe av hjemme med pynting, pakking av gaver (gjør jeg alltid i desember) og baking. Desember er for kos, å stresse rundt i butikkene er ikke kos i mine øyne
kleine Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Så heldig du er da:) Har ikke fått tid til å begynt å tenke på det enda engang jeg:(hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå