Gå til innhold

Har dere begynt med strømpebukse på barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det. Er ca. 15 grader ute. Men noen dager er det mye vind og kaldt. I dag er det skikkelig regnvær. Tror nok de snart må fram men er redd det blir for varmt enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid like vanskelig hvert år... Når skal strbuksa på og når skal den av igjen?

Til minstemann har jeg lagt strbuksa i bhg-sekken og sagt fra at personalet får vurdere det. Skolejenta har ikke begynt ennå, men har passet på at hun har på seg litt tykke bukser. Starter nok med stilongs neste uke tenker jeg. Er sto forskjell på temperaturen morgen og midt på dagen her, men med ull så gjør det ikke noe om det blir litt varmt!!

Skrevet

Jeg begynte i går, syns det har blitt så kaldt ute nå!

Skrevet

Barnehage gutten ha ikke begynt ennå, men jenta i 2 har brukt det noen dager.... i dag når hun er på fjelltur har hun det.... Her har det vært minusgrader hver natt denne uka, men ett strålende vær på dagen med opp til 20 grader, så det er litt vanskelig..... men jeg vet at det er like før nå.... ifjord kom den første snøen på denne dagen...hehe:)

Skrevet

Nei vi har ikke begynt med strømpebukse. Er ikke så kaldt her enda. De dagene det er regn har vi likevel på regnklær, og blir for mye med strømpebukse også. Er rundt 15 grader her også. for varmt til strømpebukse. Men allid like vanskelig å vite når en ska begynne..

Er vel ikke lenge til temp synker her også, og det er full gang med strømpebukser, luer og vanter og tykke ytterklær..

Skrevet

Jepp, men her er det bare 2-3 grader om morgenen, stiger til ca 10 utover dagen.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

ja:)

Skrevet

Ja. Har brukt det selv også i flere uker allerede.

Skrevet

skolejentene har ikke begynt enda..men gutten har det ...brukt det hele uka han da,,,dem har vært ute i skogen og det har vært kaldt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...