Monstermamma Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Er de fratatt enhver form for normal høflighet og yrkesetikk? Vi har bestilt et kjøkken på mål av et møbelverksted. Da tegningene var ferdige fikk vi beskjed om at de brukte 1 uke på å snekkere det. Etter X antall uker ringte jeg og lurte på hvilken tidsregning de fulgte, med svar om at vi kommer i morgen kl 9 for å montere. Neste dag: kommer kl 10!!, monterer 2 skap for så å oppdage at de har målt feil! Kl 11 tar de med seg skapet for å sage av noen cm. Kommer tilbake kl 13 og monterer to skap til før arbdagen er slutt! Neste dag: Kommer kl 13, hvorpå jeg påpeker at jeg har ventet på dem siden kl 9 og ville satt pris på om de ringte og ga beskjed når de "bare måtte gjøre ferdig noe først..." Snekkeren svarte med et grynt og noe som jeg hvis jeg legger godviljen til (som jeg absolutt ikke er i form til i dag) kan tolke som et lite nikk!! Deretter påpeker jeg at den ene skapsiden har sprukket opp, de to snekkerene står og klør seg i hodet og kommer frem til at det IKKE vil sprekke mer. Nehei, skal det være sånn da? Er ikke dette ødelagt? Jo, men skapet er spesialbestilt....Jesus!! Ble bare så provosert!!!!! Beklager, måtte liksom få det ut, disse to møføene som befinner seg i huset mitt er jo helt på bærtur...
Monstermamma Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2008 Og nå dro de igjen, etter knappe 1 time-fordi de skulle på et møte!!
Monstermamma Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Hallo....Var ikke ute etter sympati for SNEKKERNE!!!! Hva med stakkars lille meg da..... He, he:)
Sivalur Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Er det mulig... kanskje bra med litt nedgangstider nå, sånn at snekkere og andre håndverkere kan komme ned fra sin høye hest og begynne å oppføre seg som folk - de blir jo nødt til det når det blir manko på jobber...
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Aaaaah det der hadde vært nok til å få meg til å sprekke om dagen hvertfall! Er det mulig..... Kjenner heldigvis flere snekkere og de er veldig flotte gutter da kan vi spørre dem om hjelp hvis vi trenger det hehehe..
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Argh, kjenner jeg blir sint på dine vegne. Blir så provosert av folk som ikke har respekt for andres tid... Og håndverkere kan av og til være så utrolig irriterende, det må jeg bare få sagt. Jepp, jeg har noen dårlige erfaringer selv.
Mammaen til Isak Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Du er tydeligvis ikke sammen med en håndverker ) hehe.......har ikke så mye å si til innlegget ditt enn at de hørtes noget spesiell ut. Forøvrig står innlegget ditt i stil til nicket ditt i dag ) (å ja jeg vet jeg har dårlig humor, men der fredag- tross alt ))
jente30L Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 hehheh jeg skjønner din frustrasjon... og det er ikke morro å sitte å vente på håndverkere... hverken når man skal ha dem til å jobbe eller i mitt tilfelle hjem fra byen;) hehheh
Monstermamma Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 Sjefen deres har blitt informert i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå