Gå til innhold

blir gal, gravidsymptomer men????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg blir gal snart.. har ømme bryster, de er forandret (utseendemessig) den siste mnd, jeg har til tider voldsomme bekkenløsningssmerter (var veldig plaget av bekkenløsning forrige svangerskap), har hatt en svak pos test og to negative. mensen skulle kommet i går, pleier å være helt regelmessig.... har også stikkninger og strekk i magen ut mot lysken på begge sider....

kan jeg være gravid???

testene jeg har tatt er billigtester...

håper noen kan svare meg, noen andre som har opplevd det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig, jeg har nesten akkurat samme symptomer (på et eller annet) som deg; Jeg har ømme bryster, smerter i korsryggen og har også kjent smerter i bekkenet når jeg har gått tur, støvsugd o.l. Skulle hatt mensen for flere mnd siden (ikke hatt TR siden 21 juni), tatt flere tester men de er bare negative alle sammen...hva i alle dager er det som skjer????? blir gal jeg også....forrige mnd hadde jeg brunlig utflod i den perioden TR skulle kommet, men fortsatt neg tester.....

Skrevet

*siv* har du vært hos legen å sjekket deg siden du ikke har hatt mens siden 21 juni og alle tester er negativ?

Skrevet

Hei:) Ja jeg var hos legen og gynekolog i mai. Legen tenkte kanskje det var cyster, men gynekologen fant heldigvis ingenting galt, bortsett fra at jeg hadde et tykkere slim rundt eggstokkene eller hvor i all verden det var, slik at noen av eggene fanges opp der istedenfor å slippes fri, og dermed har jeg ikke eggløsning hver mnd. Det er uheldigvis ikke noe å gjøre med dette, og det er utrolig frustrerende til tider å ikke vite verken det ene eller det andre. Gynekologene fortalte meg at jeg har ingen mulighet til å forutsi når jeg har eggløsning, så det er litt kjedelig å ikke kunne regne seg frem i syklusen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...