Gå til innhold

typen vil ha fler barn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg syns det holder med den vi har... han vil ikke ge sig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får han vel finne seg en anen dame?

Skrevet

ja det var precis det jeg sa til han .

Skrevet

Snakket dere ikke om noe så viktig før dere giftet dere?

Skrevet

Tenk om man forandrer mening? Tenk om man ville ha 4 barn da man var 20, og så ville man bare ha 2 når man ble 25, fordi to var mer enn nok? Og mener du seriøst at man skal plalegge alt før man gifter seg?

Skrevet

Og dessuten, så er noen svangerskap, fødsler og babyer så vanskelige at man kan endre mening av den grunn.

Skrevet

jo da men det var førr jeg fikk kænna på hur det verkligen var... når vi børjade med ddetta så var det meningen att vi skulle ha to tette og nå vill han ha det men jeg blå nekter...

Skrevet

ja jeg er nog en av de du næmner i det sista inlegget ditt inga...

men dette fattar ju ikke han så da blir det bråk uffff

Skrevet

Nå har jeg aldri tenkt på at det er så mange som gifter seg når de er 20 år.

Vi var enige før vi giftet oss og selv om jeg hadde veldig tunge svangerskap var det ikke aktuelt å bare få en. Nå har vi de to vi begge ønsket oss og jeg er glad for at jeg ikke skal gå gravid igjen.

 

Men jeg mener at man brude diskutere noe så viktig før man gifter seg også det om hva man skal gjøre om en forandrer mening etterpå.

Skrevet

Bråk, faktisk? Hva skal han gjøre da, tvinge deg?

Skrevet

naj men sura kan han ju og det er han flink til. han er enebarn og vil ikke att gutten vår ska vara det också... jeg kan kanske tenka meg fler barn men inte to tette

Skrevet

Kan jo bare si det til ham da, at du gjerne vil ha flere barn men ikke akkurat enda. Fins mange flotte fordeler ved å ikke ha ungene tett som haggel også, jeg for min del ville ALDRI hatt unger med mindre enn 2-3 års mellomrom...

Skrevet

ja men jeg er ikke helt 100 på det heller enda så vill ikke si noe om det... vil liksom ikke lure han. væljer han å dra så må han ju bara få gjøre det utan att jeg lover massa... vi har snakkat om dette lenge nå og han syns det er bedre med halvsøsken enn inga søsken så....

 

men syns han borde førstå meg med tanke på allt jeg gikk genom med den vi har. men jeg nekter å lova han fler unger så han blir

Skrevet

Synes mannen din virker som en stor dott. Så om han vil ha flere barn og mener at halvsøsken er bedre enn å være enebarn, la han gå. Hva med adopsjon? Da slipper du både svangerskap, fødsel og baby..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...