KoneTilMannenMin Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 men jeg syns det holder med den vi har... han vil ikke ge sig
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Da får han vel finne seg en anen dame?
KoneTilMannenMin Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 ja det var precis det jeg sa til han .
Gjest mphs Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Snakket dere ikke om noe så viktig før dere giftet dere?
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Tenk om man forandrer mening? Tenk om man ville ha 4 barn da man var 20, og så ville man bare ha 2 når man ble 25, fordi to var mer enn nok? Og mener du seriøst at man skal plalegge alt før man gifter seg?
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Og dessuten, så er noen svangerskap, fødsler og babyer så vanskelige at man kan endre mening av den grunn.
KoneTilMannenMin Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 jo da men det var førr jeg fikk kænna på hur det verkligen var... når vi børjade med ddetta så var det meningen att vi skulle ha to tette og nå vill han ha det men jeg blå nekter...
KoneTilMannenMin Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 ja jeg er nog en av de du næmner i det sista inlegget ditt inga... men dette fattar ju ikke han så da blir det bråk uffff
Gjest mphs Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Nå har jeg aldri tenkt på at det er så mange som gifter seg når de er 20 år. Vi var enige før vi giftet oss og selv om jeg hadde veldig tunge svangerskap var det ikke aktuelt å bare få en. Nå har vi de to vi begge ønsket oss og jeg er glad for at jeg ikke skal gå gravid igjen. Men jeg mener at man brude diskutere noe så viktig før man gifter seg også det om hva man skal gjøre om en forandrer mening etterpå.
MintCondition Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Bråk, faktisk? Hva skal han gjøre da, tvinge deg?
KoneTilMannenMin Skrevet 19. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2008 naj men sura kan han ju og det er han flink til. han er enebarn og vil ikke att gutten vår ska vara det också... jeg kan kanske tenka meg fler barn men inte to tette
MintCondition Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Kan jo bare si det til ham da, at du gjerne vil ha flere barn men ikke akkurat enda. Fins mange flotte fordeler ved å ikke ha ungene tett som haggel også, jeg for min del ville ALDRI hatt unger med mindre enn 2-3 års mellomrom...
KoneTilMannenMin Skrevet 19. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2008 ja men jeg er ikke helt 100 på det heller enda så vill ikke si noe om det... vil liksom ikke lure han. væljer han å dra så må han ju bara få gjøre det utan att jeg lover massa... vi har snakkat om dette lenge nå og han syns det er bedre med halvsøsken enn inga søsken så.... men syns han borde førstå meg med tanke på allt jeg gikk genom med den vi har. men jeg nekter å lova han fler unger så han blir
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #14 Skrevet 19. september 2008 Synes mannen din virker som en stor dott. Så om han vil ha flere barn og mener at halvsøsken er bedre enn å være enebarn, la han gå. Hva med adopsjon? Da slipper du både svangerskap, fødsel og baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå