Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 slapp av! gi F, og ikke tenk på å prøve å bli gravid, det funket for os etter ett og et halvt år, og jeg er helt sikker på at det er derfor jeg ble gravid. stress med prøving og telling påvirker systemet, det sa også min lege til meg et halvt år før jeg ble gravid, at jeg måtte bare slappe av, for det var et utrolig følsomt system... vet at det er vanskelig, men prøv..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Snakket dere noen gang om det å drikke i prøvetiden??
doffine Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Folk kan si det til de blir blå i trynet. MEN jeg tror ikke på det... Og er så j.... lei å høre dette. Jeg stresser ikke... temper ikke. tar sjelden el tester og har sex når el er.. Og utenom til å med.... og når ikm nermer seg så forventer jeg faktisk mensen.. IKKE sleng til meg "slapp av".... Blir like provosert av det som at jeg må adoptere fordi jeg sliter litt ekstra enn alle andre.... og noen sliter ekstra pga sykdommer"!!!!!!!!!!!!!
GoodFeeling Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 dette er nok lurt ja:) ta det me ro , slapp av !!! så bra at det funket for dere:)
Minnie_Moon Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Ja, men veldig mange jeg kjenner har blitt gravid selv om de "stresser". Og dette tipset kan jeg garantere at de fleste prøvere har fått før. Det er nok lurt å ikke fokusere for mye, men det er umulig å ikke tenke på at man kanskje har barn i magen...
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Vet du hva? Sånne innlegg blir jeg litt irritert av å lese. "Slapp av og ikke tenk på det så blir du gravid". Det er faktisk veldig teit å si! Og kan være veldig sårende for noen. Det er faktisk ikke alle som KAN bli gravid ved "bare å slappe av". Jeg har prøvd alt fra el-tester, sakupunktur, ikke gidde å telle dager og ha sex når jeg vil, ferie og avslapping, men likevel så klaffer det ikke. Har prøvd i godt over 2 år og det er heller ikke funnet noe galt med noen av oss. Er godt i gang med IVF-forsøk nr 2, så vet at det er ikke befruktningen det er noe galt med. Men hvorfor jeg ikke blir gravid er det ingen som vet. Og da nytter det ikke å "slappe av". Blir faktisk ikke noe mer gravid av den grunn
GoodFeeling Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 dette er såå teit!!! man er jo forskjellige , å man prøver jo bare å si noen gode ord, selvom det ikke fungerer like bra for alle!!!! synes dette blir veldig rart jeg.....
Minnie_Moon Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Joda, ting kan godt være i beste mening, men likevel såre... Forstår at mange føler at de ble gravide når de ikke tenkte på det. Men kan tenkes at det bare er tilfeldig også. Mange blir også veldig nedtrykte fordi de ikke klarer å stresse ned når de prøver, og blir dermed mer stresset fordi de egentlig ikke burde tenke så mye over det. Min mening er at så lenge man koser seg med prøvingen, så skal man bare holde på. Men når det blir en besettelse og man blir deppa hver mnd, så er det kanskje på tide å roe ned litt, kanskje ta en liten pause en mnd tid. Hente inn nye krefter... Så er til dels enig med HI...
Minnie_Moon Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Kan jeg forresten spørre deg "ønsket oppfyllt" hvordan du klarte å slappe av? Har du noen gode teknikker/tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå