Gå til innhold

så trøtt så trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

man blir så trøtt.......... kanskje jeg skulle sovet litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må aldri nekte degselv en liten 'powernap' om anledningen skulle by seg :-)

jeg sitter i pysjen med influensa og ser på at arbeidsoppgavene akkumulerer seg til de store høydene... jeg burde gjort noe, men jeg har tenkt å krype tilbake under dynen.

Skrevet

Jeg syns ikke det er så lett å legge seg ned jeg, for jeg er redd ting skal skje mens jeg sover. tenk om noen stjeler babyen eller eller eller...

influensa er aldri særlig morsomt,ogdatårnerdtseg opp rundt en fort som en vind! God bedring masse masse!

Skrevet

babyen må du så klart ta med når du skal lure... eller kanskje du kan ta deg en lur på gulvet? (om du har noe littt mykt å ligge på, seff...)

tusen takk for bedringen :-) barna er jaffal ferdig med dritten, så nå er det bare meg igjen.

Skrevet

Powernap er tingrn vet du! En liten lur når lille dritgreibabyen sover, det fortjener du!

Ha det heller som en regel enn ett unntak, du er tross alt det andre i delvis barselpermisjon. Overskuddet kommer fort som en vind med en sånn "luksus" :o)

God bedring til deg Iznogood. Kjipesen å bli syk, men det høres ut som du har valgt rett strategi med den dyna :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...