Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Var ett år jeg ikke kjøpte. Brukte bare ekstra ullsokker i gummistøvlene og gode vinterstøvler. Fungerte igrunn bra. Var aldri kald iallefall. Hva gjør dere?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 vi kjøper cherroxer ja. I fjor vinter hadde faktisk gutten vår bare cherroxer og joggesko Men da var han hjemme med meg. Nå går han i barnehage, og siden vi bor på Vestlandet, syns jeg cherroxer er et must! Mye regn her, og da er det greit med cherroxer.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Men er ikke vinterskoene vanntette da?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Jo de er jo det, men er litt i forhold til søle og sand. Tror vinterstøvler blir ødelagte hvis de er fule av søle osv. Tetter de porene som er der.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 har ikke testet de enda Håper jo på at de er vanntette Men uansett så syns jeg at cherroxer er greit å ha på de våteste dagene.
*Andreapus* Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Kjøper ikke cherrox, finner andre bedre alternativer.. Er bare noe med cherrox jeg ikke liker.. Syns alltid det er noe galt med de. blir fort hull under osv.. de tåler ikke sønnen min..
Gjest Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Nei. Her blir det gummistøvler med ullsokker, vinterstøvler og vintersko.
PinkBabyDoll Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 hvor har du bestilt sorelskoene da??
Nætte;mortil2 Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Liker ikke cherrox jeg.. De er så tette at de blir klamme på bena inni dem, å da fryser de... Så jr bruker vikingstøvler med lester i til våte dager, og så bruker han Sorel til vinter/tidlig vår sko! De er supre!
Nurse80 Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Her ofte vått og kaldt. Funker dårlig med vanlige gummistøvler ved vått snø og under 5 grader! Viking cherrox på xxl koster 169 kr, tilbud no!
Nurse80 Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Har selv prøvd å gå med gummistøvler og ullsokker, og det var faktisk kaldt!!!
Loyloy Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Hvor er det på tilbud sier du? For så må jeg nesten f¨å søstra mi til å kjøpe dem og sende hit ned...
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. september 2008 #13 Skrevet 19. september 2008 vi har cherrox! snakka med en mo i barnehagen her en dag, og hun skulle også kjøpe. hun hadde ikke kjøpt i fjor, og angret såååå mye...var eneste året hun ikke hadde hatt det..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. september 2008 #14 Skrevet 19. september 2008 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe cherrox til sønnen min. Husker fra jeg var barn at jeg har aldri frosset så mye på føttene som da jeg hadde cherroxer på meg! Klamme, iskalde sko.
solei Skrevet 19. september 2008 #15 Skrevet 19. september 2008 Har kjøpt forskjellige typer.Slusher tror eg den ene heter og var bra.Viking sin ble fort hull i og var dyr.Nå har vi økonomisko sine rosa med glans og de tror eg faktisk er de beste vi har hatt!
Mom2Two Skrevet 19. september 2008 #16 Skrevet 19. september 2008 Men hvordan vet du at barnet ikke ble kald på beina i gummistøvler? Gummistøvler er jo det kaldeste som finnes. Ingen isolasjon i dem. Forrige helg hadde 3-åringen på gummistøvler med to par ullsokker i gummistøvlene på 4-5 timers tur i Marka. Det var ikke veldig kaldt da. Vi bor i Oslo. Hun var skikkelig kald på føttene da vi kom hjem. Jeg var ganske overrasket, for jeg er sikker på at det var rundt 10 plussgrader.. Det var tross alt midt i september, og fint vær. Det som er, er at du er f. eks ikke sammen med barnet i barnehagen, så du kjenner ikkr hvor kald føttene er etter noen timer ute. Jeg hadde ikke akkurat giddet å spare de kronene for at ungene skulle vært kalde på føttene i hvert fall. Bedre å ta det inn på noe annet da...
Holly❄️ Skrevet 19. september 2008 #17 Skrevet 19. september 2008 har selv hatt på meg gummistøvler med ullsokker oppi en vinter, og har aldri vært så kald på beina før!! Så her blir det både vanlige vintersko og cherrox...
Blåmandag¤ Skrevet 19. september 2008 #19 Skrevet 19. september 2008 De får både Cherrox og Gore-texstøvler begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå