stinemor87 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg og samboeren ble enige igår at det passer bra med en baby om to år:) Det betyr at jeg kan begynne å prøve om litt over ett år... Håper tiden går fort:) Bare lurte på om det var noen som hadde samme planer og er på samme alder som meg som kunne tenke seg å bli litt bedre kjent. Tenker det kan være godt å utveksle litt tanker osv med noen som er i samme situasjon. Jeg vil liksom ikke prate med vennninner om det og sånn, de er sånne partymennesker som så absolutt ikke er klare enda..
stinemor87 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2008 Skikkelig kontaktannonse forresten;)
*Madikken* Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hei =) Jeg er veldig med på den jeg. Jeg er 25 da, så er litt eldre enn deg. Men vi har ikke barn fra før. Er ferdig med studiene til jul. Det er jeg som er *madikken*. Er noe kluss med "Min egen side" nå, så kommer ikke inn og får ikke endra navn.... Er så glad vi er flere. Det er jo ett år til vi skal begynne å prøve også,. Føler det er litt rart og tidlig å være innpå her, samtidig som det er riktig for meg. Er som deg opptatt med å være så forberedt som man kan. Samtidig som det er en koselig tanke. Men skal passe på slik at jeg ikke blir for opphengt i dette med baby. Finne en god mellomting =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå