Gå til innhold

protein i urinen og muligens fostervannslekkasje??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkner svært ofte at jg er ganske våt mellom beina.. d vil si d er ganske rennende, ikke så alt for mye, men litt... d er litt hvitt og blankt.. lurrer på om d er forstervann?? med da er d rart d er bare om morningen og ikke ellers på dagen?? er ellers plaga m litt utflod, så d kan jo kanskje vere d som kommer bare litt mer flytende om mornigen??

Så et spm til, jg var da på kontroll hos legen nå denne uken, og fikk påvist litt protein i urinen men hun legen sa d ikke var noe fare, er d ikke vanlig å si at jg kan levere inn en ny dagen etter på å se om den er bedre, men når d gjelder svangerskapsdiabetes så var jo blodtrykket mitt kjempe fint, og alt bra, ikke helvelser eller noe.. så d kan jo selfølgelig vere en liten forurensing.. ??? så jg lurer på om jg kan slå mg til ro m at d ikke er noe fare med å få påvist litt protein i urinen ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt samme som deg med litt væske som kommer på natt og morgen. Men jeg går ut fra at det er tyntflytende utflod.

Ellers har jeg også hatt litt protein i urinen på de siste tre kontrollene, og legen sier bare at det ikke er noe å bekymre seg for. Så derfor tar jeg det helt med ro. Har også fint blodtrykk og ingen ødemer.

Skrevet

så bra, kan eg slappa av til neste kontroll 2 okt. =) jg er foresten 33 uker på veg .. =) såå er ikke lenge til fødsel =) hihih

Skrevet

ville bare si, jeg og. Samme symptomer, men er vist ingenting å uro seg for:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...