Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hei:), til mandag skal keg til jordmor,er da 39+1. har tenkt til og spørre hennne om hun kan strippe meg,fredagen samme uke. er da 39+7. Men sist gang sa hun at hun ikke hadde lov tril og gjøre det før etter termin. Men seriøst,2 dager før,det gjør vel ingen ting. Hun forrige jm mi gjorde det ei uke før termin,når jeg gikk med sønnen min. Har ekstrem bekkenløsning,så har ikke lyst til og gå så mye over termin. hvordan er deres erfaringer,med jm???
MammaMia=) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg ble strippet omtrent en uke før termin.. Fikk beskjed om at det ikke gjorde noe så lenge man er moden.
Nr.4 i april :) Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hva betyr å bli strippet egentlig ??
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 jeg ble ikke strippet! selvom jeg spurte og gikk 10 dager over termin! så er ikke alle som gjør det.. Babyen kommer når den er klar sier no jeg da!
Har to nydelige jenter Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg ble strippet en uke før termin forrige gang, men det hjalp ingenting. Gikk 6 dager over...
InaM25 Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har ikke blitt strippet av hverken JM eller lege. Det er 2 dager igjen til termin, og i dag sa JM til meg at det er bare å smøre seg med tålmodighet, og at naturen bestemmer når tida er klar for fødsel=)
InaM25 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Glemte å skrive at jeg kjenner at det er vanskelig å være tålmodig om dagen....vil hilse på gullet vårt snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå