Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 halve parykken og håret er like "stort" hva er det egentlig som skjer da? Jeg har klippet STORE mengder hår, jeg har fått det tynnet så det lå en hel parykk igjen rundt stolen. Håret er kuret og stelt etter alle kunstens regler og er i "god stand". Men naturlig krøll gjør at håret etter vask og kur, krøller seg helt sinnsykt og eser ut. Så nå sitter jeg her da, med krøller og volum herfra til månen..............hva skjera?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Nei hva skjer`a???? Ulempen med å tynne den type hår som du har, er jo selvsagt at det vil få en nesten motsatt effekt..... Altså, det får håret til å ese enda mer...... Beklager at jeg sier dette nå da. Men volum er fint det, bare ikke på meg:o)) For jeg har jo en sånn type hår jeg også, og jo mer jeg tynner jo mer eser håret. Så det prøver jeg å unngå. For meg er det bedre med mye hår, men ikke så stort hår... enn tynnere hår, men veldig stort hår.... skjønner???? Alle sier jo at krøller og volum er sååååååååååååå fint, så da får vi tro på dem da;-) Sette det i en strikk mens det er vått, det bruker å hjelpe på meg:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Joda, jeg vet jo det at håret krøller seg mer når man klipper det opp og jeg er veldig fornøyd med klippen. Egentlig så kler jeg jo disse krøllene godt også, men jeg bare lurer på hva som egentlig skjer med håret? Jeg pleier jo også å bare sette håret opp i en strikk etter vask, men blir jo så lei av det! Så nå tenkte jeg å ha det litt løst da vet du;-D Aberet er at folk nesten ikke kjenner meg igjen, eller så tror de at de ser syner.......for jeg hadde en søster med samme hår og sveis.....skvetter faktisk selv noen ganger også, når jeg ser meg i speilet.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Da får du slenge litt med krøllene da vet du:o)) Nei, det skjer ikke noe spesielt, men håret ditt har nok vært i en dårlig forfatning en stund, siden du ikke har vært helt på topp. Jeg vil tro at ditt jernlager og vitaminlager begynner å bygge seg opp, og da får jo håret litt også. Håret er jo ikke livsviktig for kroppen, så den kutter ganske fort næring til håret om det er andre, mer vitale deler som trenger det mer.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 Oi, ja det kan nok være logisk! Men altså, det håret.......det er liksom bare så enorme mengder og uansett forfatning ellers eller ei, så er det mye. Men jeg har mistet mye siste månedene og det er vel også et tegn på resten av tilstanden i kroppen. "Slipper" mindre hår nå enn for få uker siden......men har jo mer enn nok å ta av da;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hysj.... må ikke si det så høyt.... ;-) Jeg har en søster som ikke har så mye som en bøy i håret, heller ikke på langt nær så mye hår som jeg har......Og jeg bør ikke klage hverken på krøller eller volum så hun hører det:o)) Nei, da blir hun streng gitt... Men jeg tror nok at håret ditt er litt mer tilbake der det skal være. Og utifra hva jeg har hørt du fortelle, så tror jeg faktisk det er lenge siden håret ditt har vært helt som det egentlig er....... For på hår kan man merke det meste, pms, sorg, smerte, vitaminmagel, ikke i form, you name it..... håret forteller:o)) Sånn er det bare..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 Hihi, litt sånn; Vis meg ditt hår og jeg kan fortelle hvem du er;-D Helt klart at håret påvirkes av hvordan man har det ja! Og jeg husker da jeg gikk gravid og noen mnd etter fødselen, det levde sitt eget liv. Men det gjør jo jammen jeg også, så da er vi to om det! Hihihihihi:-) Sorg og for mye tapping av diverse har helt klart satt sine spor både her og der ja.....
♥Snulder Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Hehehe... må bare glise av dere altså! Med det jeg har opplevd... så bør jeg kansje gå til en Hairapaut???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå