Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Gleder meg masse til i morgen !! Må vi bestille mat på forhånd? Eller var det bare slik at vi har en viss formening om hva vi vil ha når vi kommer? :-) Og regner med at den lille brannen de hadde ikke skapte større problemer enn at de har åpent, står iallefall ikke annet på web siden dems. Noen som har lyst til å treffes for en øl så hyl ut....er med så godt som hvor som helst og når som helst jeg :-) Klem
Endelig ny spire i magen Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei. Ser at Sanasol har svart dette på et annet innlegg: Jeg har sjekket med Dinner, og de sier at brannen var falsk alarm og vi fremdeles er hjertelig velkomne. Vi trenger ikke bestemme meny på forhånd. JEG BLIR GJERNE MED PÅ ØL.... ikke vond å be. Når og hvor skal vi møtes? Gleder meg til å se alle sammen igjen!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 ja der ser du hvor mye jeg følger med :-) Aner ikke hvor som er ok å treffes....ikke så ofte ute jeg hehe Noen tips? Jeg kan vel igrunn alt fra klokken 17 og utover jeg :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hei. Jeg kommer nok ikke før syv. Gleder meg.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 da fikk vi plutselig barnefri gitt....farmor og farfar var her sammen med kusinene til Camilla for å hente henne nettopp. De skulle på sverigetur sammen med barnebarna sine :-) Så det vil med andre ord si at jeg er klar når som helst og hvor som helst :-) Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Åh du er heldig! :-) Jeg tror nok ikke jeg rekker å møte dere noe før, men sender melding om gubben komer hjem tidligere. Jeg ba så pent, så vi får se ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2008 jeg og endelig spire skal møtes på vei til byen...vi er nok i sentrum rundt 17:30, så om noen vil henge seg på så bare ring en av oss :-) vi vet ikke helt hvor vi skal gå, men regner vel med at vi finner et sted i området rundt dinner :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Hei! Jeg og Samsyn tar bussen ned til byen sammen, vi er vel der ved 17.30 tiden. Vi har ikke bestemt oss for hvor vi går, så kan dere ikke bare plinge en av oss hvis dere vil møte oss tidligere. Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå