SuperSizeMe Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Da var jeg nesten begynt å føle meg trygg, men neida... Kramper i magen og blødninger. Var på UL i dag, og krabaten sprella med både armer og bein, men fikk beskjed om at det absolutt ikke er gode symptomer jeg har... Så da sitter jeg her og frykter min 3. SA... Intet annet å gjøre enn å vente og se... Håper bare "mini" klarer å klore seg fast med nebb og klør! Er sykemeldt i en uke, så da blir sofaen min beste venn i dagene fremover...
Svale <3 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Uffda..! Håper alt går bra! Lykke til.
Thessa og Bebbis Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 håper håper håper dette går bra for deg!!! Krysser alt jeg har for deg!!!
SuperSizeMe Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Takk skal dere ha! Håper selvsagt veldig selv også, og krysser både armer og bein...
Tigerlily79 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Hei SuperSizeMe Hvordan gikk deg med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå