MammaMia=) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Sitter her nå med smårier 3.dag på rad.. Det starta litt smått etter at jeg var på kontroll på onsdag hvor jeg fikk beskjed om at jeg har ca 2 cm åpning og ble i tillegg strippet. Var en tur innom føden samme kveld da jeg hadde rier som varte opp til 2 min med 2-6 min mellomrom.. Ble sendt hjem igjen pga det ikke var større åpning.. proppen har gått osv.. Noen her som har noen anelse over hvor mange dager eller hvor lang tid man kan gå med rier før det faktist begynner å skje noe.. ???
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei. Kjenner meg litt igjenn. Gikk også flere dager med dette de kaller maserier. Helt pyton navn på det. Men plutselig løsnet det bare. Ble ikke verre men de begynte å virke på en måte. Jeg ringte å sa jeg var utslitt så hvis jeg skulle klare en fødsel så måtte jeg få noe å hvile på. Da ble jeg lagt inn. Hvor lenge men kan gå hvet jeg ikke. Men reis bort å sjekk hvordan det står til. plutselig kan det løsne:) Lykke til:)
MammaMia=) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Oki. er fint å vite at det ikke bare er meg som er/har vært borti dette.. Håper jeg slipper å gå så forbaska mye lengre med dissa maseriene nå.. Er ikke bare jeg som ligger våken om natta av det heller.. Misunner ikke han som skal på jobb kl halv åtte om morran.. Satser på at litt husarbeid hjelper.. Takk for svar c",)
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gå sånn i 14 dager.....Gjorde heldigvis ikke det da og fødte dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå