vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vi skal i konfirmasjon i helga... Dit kommer også min tante som går på cellegift. Og da har man jo veldig dårlig imunforsvar. Nå har det seg slik at begge barna mine er forkjølet... Så jeg teller rett og slett på knappene om jeg tør dra... Men så er jo konfirmasjonen til min lillebror (barnas onkel), og vi må kjøre 3,5 time for å komme dit... Hva hadde dere gjort??
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Klart du går i konfirmasjonen! Tanten din klarer helt sikkert å passe på seg selv.
HTC Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Du ringer tanten din og hører hva hun mener.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde ringt tanten min og spurt henne, rett og slett. Det er litt ulikt når i forløpet etter en dose cellegift man har dårligst immunforsvar, så det vet hun nok best selv. Mamma hadde en ukes tid etter hver dose der hun måtte være veldig forsiktig, men det gikk seg til frem mot neste dose. Og om det er forkjølete voksne i selskapet er jo ikke det noe annerledes enn at dere er der med barna?
du og jeg og vi to Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Du kan jo ringe tanten din og høre? Det er noen perioder hvor immunforsvaret er dårligere enn andre ganger, og hun kan evt. ha på seg munnbind. Tror jeg ville snakket med henne for å høre hva hun tenker.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2008 Da skal jeg gjøre det, ringe henne altså! Hun hadde en dose cellegift på tirsdag
du og jeg og vi to Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Nå på tirsdag? Det pleier å slå skikkelig ut en ukes tid etterpå, men det kan jo komme før også. Det vet hun best selv, fint at du ringer henne - det setter hun sikkert pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå