Giinaღ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Prøver å gå turer i raskt tempo for å holde formen oppe litt iallefall. Men når jeg gir gass får jeg kynnere. Hvordan skal jeg forholde meg?? Kan jeg trosse kynnerne og gå på, eller bør jeg ta det helt med ro? Skulle ringe jordmor men de stengte jo 11.30 på fredager
superm@mm@ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Jeg har spurt spesialisten min om dette. Hun sier at jeg skal roe ned med en gang jeg får kynnere. Det er ikke bra å trosse. Da må du stoppe opp og heller roe tempoet litt!
wonki Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 ring jordmor du, men jeg hadde mye kynnere i mitt første og overså de. kjørte på. da startet fødselen i uke 35...
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro når de kommer, men når jeg har fått de så har jeg heller ikke hatt noe valg! Føles jo som om magen sprekker hvis jeg beveger meg når det står på! En gang stod jeg 200 meter fra huset, og ante ikke hvordan jeg skulle klare å komme meg hjem! Men varierer kanskje i styrke fra person til person!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå