Gå til innhold

Kynnere av rask gange


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gå turer i raskt tempo for å holde formen oppe litt iallefall. Men når jeg gir gass får jeg kynnere. Hvordan skal jeg forholde meg?? Kan jeg trosse kynnerne og gå på, eller bør jeg ta det helt med ro?

 

Skulle ringe jordmor men de stengte jo 11.30 på fredager :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt spesialisten min om dette. Hun sier at jeg skal roe ned med en gang jeg får kynnere. Det er ikke bra å trosse. Da må du stoppe opp og heller roe tempoet litt!

Skrevet

ring jordmor du, men jeg hadde mye kynnere i mitt første og overså de. kjørte på. da startet fødselen i uke 35...

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro når de kommer, men når jeg har fått de så har jeg heller ikke hatt noe valg! Føles jo som om magen sprekker hvis jeg beveger meg når det står på! En gang stod jeg 200 meter fra huset, og ante ikke hvordan jeg skulle klare å komme meg hjem! Men varierer kanskje i styrke fra person til person!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...