Mariell80 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Legen kunne ikke se hjertet på ultralyd. Han sa at noe var der, men han ville at jeg skulle komme tilbake om en uke..jeg og samboer såg flimmer...men nå er jeg sikker på at det ikke er noe der, bare fordi legen ordla seg så rart.....Men er det ikke litt rart siden jeg kaster opp og har flere symptomer??? Holder på å bli gal....skal inn igjen om en uke...har mistet flere ganger..
Mia29 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hvor tidlig ble denne ul tatt? Det kan jo hende at hjertet rett og slett ikke er ferdig utviklet enda. Hvor fort utviklingen går kan jo variere. Sjekk uke for uke oversikten på embryoets/forsterets utvikling her på siden. Det virker som om de som er her inne kan få feilmarginer på anntatt uke på 1-2 uker. Selvfølgelig også lenger hvis man ble gravid før eller etter del el man tror man traff på. Håper alt går bra for dere!
Mariell80 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 jeg tror ikke jeg er så langt på vei som jeg først trodde.....Jeg har egentlig ikke peiling på når siste mens var....jeg får bare slå meg til ro...vente og se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå