Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg starter igjen jeg Gått opp en kg fra forrige uke og lagt meg ut en cm over hofta, men mistet en cm over byste og midje... Skjønner ingenting, men den vet vel hva den trenger og gjør denna kroppen min. Er greit at det går sakte så lenge jeg ammer Skal på tur i helgen og da vet jeg at det blir masse god mat så jeg er glad denne tråden ikke skulle startes mandager.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ja mandager hadde vært katastrofalt.. sukk.. Jeg prøver å skjerpe meg i ukene, men har en appetitt uten like. Og med bekkenløsning, og veldig sliten så er det ikke noen ting trim for tiden.. Kroppen har også begynt å samle på vann, så jeg hadde gått opp tre kg ca igår hos legen på ei uke.. SUKK. Mål har jeg ikke drømt om nå en gang når jeg er gravid.. Men nå er det ca tre uker igjen så begynner min vekt å gå sakte men sikkert nedover. Og da skal jeg som deg ta det med ro så lenge jeg ammer iallefall.. Og rett etter fødsel så begrenser jo ting seg automatisk.. Hovedmålet blir jo å ha ett sundt og fornuftig kosthold i framtiden..
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hei damer, denne gangen kan jeg melde om 1/2 kg vektnedgang. Er veldig fornøyd med det, da vekta sto stille forrige fredag. Har gått 1 times turer hver dag og synes jeg har fått til et sunt og godt kosthold.Spiser flere fiskemåltider i uka (ren fisk) og grønnsaksinntaket er fordoblet. Frokost, lunsj og kvelds består av enten Ingers rugbrød eller havrekligrøt. Supert at denne tråden holdes ved like, gir motivasjon det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå