Gå til innhold

Kan jeg være gravid selvom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er den at jeg hadde mens den 20.august

og vi hadde samleie den 7.september etter det har jeg fått sånn soppinfeksjon, og vi har ikke prøvd flere ganger enda

nå lurer jeg på kan jeg være gravid selvom det bare var den ene gangen ?

skal jo ha mens i morgen, så nå venter jeg spent på hva som kommer til å skje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deter fullt mulig :-) Hadde selv mens 20.\21. aug og regnet ut el til 7. sept. Kommer ann på lengden på syklusen din da, min er 30 dager. Også kan spermen leve i flere dager, opptil 6 har jeg hørt, så om du hadde el 8. 9. eller 10. sept er det fortsatt en mulighet for positiv test, sett at spermen svømte rundt der inne noen dager, hehe :-) Lykke til! Venter spent på mandag jeg og, tror mensen er på vei da, har hatt spotting siden mandag fra og til, unormalt lenge men. Kan jo håååååååpe at det er festeblødning. Men jeg må slutte med denne innbildningen, forrige pp syns jeg å kjenne spark så da skjønner du sikkert hvor sprø jeg er blitt , haha. Er jo litt spennende og da :-)

Skrevet

Jeg hadde siste mens 21 august, og har og fått soppinfeksjon. Har ikke hatt det på minst 5 år.....

Husker ikke akkurat hvilke datoer vi har hatt sex, er ikke aktive prøvere, men er jo spennende uansett :)

Skrevet

HEi

takk for svar dere.

det blir spennende å se hva som skjer :)

er spent , veldig spent, har litt vondt i magen, sånn mens smerter, håper ikke jeg får mens i morgen, for det er datoen ....

ville vært fint om dere kunne oppdatere meg om det som skjer med dere. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...