maispire<3 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 I dag var jeg til legen pga. jeg så blod i doet etter jeg hadde tisset. Fikk påvist en kraftig uvi:( er bare 5 uker på vei, så fortsatt veldig tidlig i stadiet enda. Er det flere som plages med uvi? Hvor lang på vei er dere? Har dette noe å si for den lille inni magen? takk for svar:)
Svale <3 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Har gudskjelov ikke fått det.. ennå. Har til tider vært endel plaget med det før. Ikke spesielt godt Så lenge man får riktig behandling, tror jeg ikke det har noe å si for den i magen.
maispire<3 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 hehe, bra du ikke har det:) Er jaggu vondt! meen får bare ligge på sofan i helga, og satse på at jeg blir bedre til jeg skal til legesjekk på onsdag:)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det er visst ganske vanlig å få dette som gravid, og ikke minst det at man ikke merker symptomer like lett som ellers. Jeg har ikke fått det enda, men tar tranebærkapsler hver dag for å forebygge. Kan være en ide for deg også?
Svale <3 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Det er jo lurt.. Skal jeg jammen begynne med! Når jeg først får det, får jeg det SKIKKELIG! Veldig god idè!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå