Gå til innhold

auau, uvi samtidig som graviditet


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg til legen pga. jeg så blod i doet etter jeg hadde tisset. Fikk påvist en kraftig uvi:( er bare 5 uker på vei, så fortsatt veldig tidlig i stadiet enda.

Er det flere som plages med uvi? Hvor lang på vei er dere? Har dette noe å si for den lille inni magen?

 

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gudskjelov ikke fått det.. ennå. Har til tider vært endel plaget med det før. Ikke spesielt godt :(

Så lenge man får riktig behandling, tror jeg ikke det har noe å si for den i magen.

Skrevet

hehe, bra du ikke har det:) Er jaggu vondt! meen får bare ligge på sofan i helga, og satse på at jeg blir bedre til jeg skal til legesjekk på

onsdag:)

 

 

Skrevet

Det er visst ganske vanlig å få dette som gravid, og ikke minst det at man ikke merker symptomer like lett som ellers. Jeg har ikke fått det enda, men tar tranebærkapsler hver dag for å forebygge. Kan være en ide for deg også?

Skrevet

Det er jo lurt.. Skal jeg jammen begynne med!

Når jeg først får det, får jeg det SKIKKELIG!

Veldig god idè! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...