Gå til innhold

Hva blir fredagsmiddagen?

Mamsen24, 08.04.06 *jente*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha mamma på besøk og lyst å lage noe godt, men vet ikke hva.

Kanskje jeg kan få noen tips fra dere som har bestemt dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favorittpasta ;-)

Penne fullkornspasta med denne sausen til:

Stek karbonadedeig med mye krydder: hvitløk, chili, basilikum, pastakrydder, salt og pepper. Bland i champignon og løk. Stekes godt. Tilsett tomatpuré og bland i 3 dl matfløte. Evt spe med litt vann hvis den blir for tykk. Dryss ost over. Nammmmm!

Skrevet

pølsepai med salat til.

Gjest det spirer og gror
Skrevet

hjemmelaget lasagne :-D MMMMmmmmmmm...

Skrevet

det blir som vanlig det TACO!!!! ikveld.... kan telle på en hånd de fredagene vi ikke har hatt taco de siste 2 åra.. he he...mmmmmmmmmmm

Skrevet

taco med kyllingkjøttdeig

Skrevet

Jeg skal lage kyllingfilet i dag. Steker de med salt og pepper og har fersk sopp, fersk asparges, babygulrøtter og babymais til.

Skrevet

aner ikke..skal på hyttetur med et vennepar av oss...men kunne tenkt meg noe veldig godt..så kom med inspirasjon jenter

Skrevet

Vi skal ha wienerpølser med brød og lompe, hjemmelaget potetmos og salat. :) Da blir gutta som kommer hjem fra barnehagen strålende fornøyd, tenker jeg.. Lurte på om jeg skulle prøve de nye Vita Hjertegod pølsene av renskåret svinekjøtt. De høres gode ut! :)

God fredag, alle sammen!

Skrevet

Hjemmelaga kjøttkaker, kålstuing, poteter og gulrøtter...muligens litt andre grønnsaker og, får se hva kjøleskapet har å by på :)

Skrevet

FErske reker, ajoli, loff og sitron og et isende kaldt glass med hvitvin :-)

Skrevet

Nochos med masse HOT salsa!

Alene hjemme og skal kooooose meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...