cowboylaila Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vurderte og støvsuge og vaske her, men kommer ikke igang. Synes det er tungt å holde på med husarbeid når jeg er såpass gravid.. Vasker dere gulv og sånn enda? Jeg er i fin form bortsett fra litt vondt i ryggen så klarer det sikkert, men...
ab812 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei, eg er ca like langt som deg og er i fin form. _Men orken skortar det på ja. Vaska litt på badet igår og rydda litt i kjellar i dag. Men no trur eg at eg skal kvile litt... Det trur eg vi kan gjere med god samvittighet... Vaske golv har mannen min gjort, iallefall med våtmoppen for det er så tungt.. Lykke til!
cowboylaila Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 der var helgevasken tatt. Med litt tregere tempo og litt "slurv" så gikk d greit! Det eneste er at en oppdager så mye annet som skulle vært gjort når en holder på.. Fikk lyst til bake nå jeg... Kanskje det blir kanelsnurrer til middag og heller noe enkelt og godt til ikveld? Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå