vesletrollet Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har akkurat kasta ut gubben, en mnd siden, er andre helga han har vesla alene. Og av gode venner av han han har jeg fått høre at han allerede har skaffet til veie stemor til vesla. Den nye stemora har visst alt kjørt flyttelasset halve landet rundt og flyttet inn. (Snakka med en venn av meg i natt, som fikk en telefon av en venn av eksen, og som framla noen spørsmål på mine vegne ang eksen, blandt annet hva han og "den nye dama" hans drev med om dagen...) UTEN Å SI IFRA TIL MEG! Hva mener dere om saken?
Hufsla Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener her, men er det slik å forstå at noen har stilt han spørsmål på dine vegne? Da syns jeg du skal ringe han og si at du var uvitende om det, og at du selvfølgelig spør han direkte dersom du lurer på noe. Ellers så syns jeg at han er noe umoden som får seg samboer etter en mnd. Du må nok bare finne deg i det iog gjøre det beste ut av det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hvis dere har flytta fra hverandre er det vel bare fint om han har fått seg ny dame. Men er vel kanskje litt dumt av han å la henne flytte inn så tidlig i forhold til når han har jenta deres hos seg? Det er vel ikke noe du kan gjøre med det, men skjønner jo det er kjipt. Håper nye dama er ei snill stemor da =) (se det positive i det!)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 hørtes leit ut!! men det er nå engang sånn at man dessverre ikke kan gjøre noe med ekser privatliv om de har vært x lenge eller ikke da. får håpe det ordner seg til det beste og at jenta deres trives med situasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå