Gå til innhold

Får dere nok skap-plass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler aldri jeg får nok skapplass.. Har alltids behov for mer. Fylles fort opp. Og da mener jeg over alt. Både kjøkken, bad, soverom, gang og stue.. Hvor kommer alle tingene fra?

Holder på nå å gå gjennom alle skaper og rom da, slik at det blir bedre systemer overalt. Er nok mye med det å gjøre også.. Men skap kan man aldri få nok av tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan aldri tenke meg at vi noengang får nok skapplass... Vi har så mye skrptak på soverommene at klesskap er uaktuelt, og i det hele tatt er dette huset bygd for de uten mye ting, klær, unger... osv:)

Skrevet

Har mye skapplass, men har allikevel behov for mer....

Men jeg tror man aldri får nok skapplass uansett, for har man mer plass, så fyller ,man bare på med mer... halvparten er unødvendige ting/klær :DDD

Skrevet

Nei aldri! Synes jeg rydder i kles - og andre skap hele tiden og kaster eller gir bort masse, men alikevel er det stappa fullt. Hmmm, tror klærne mine har begynt å pare seg og lage nye klær....ganske sikker på at en singlet jeg fant innerst i skapet er resultatet av en affære mellom de sorte penbuksene mine og samboer'ns gule t-skjorte :)

Skrevet

Har en del skap-plass men hadde alltid vært greit med mer. Men har vel ikke plass til så mye mer skap.

Jeg kunne tenkt meg en bod til!

Skrevet

Ikke verst når en sort fin bukse og en gul tshorte begynner å lage svarte singletter.hehe:)

Ja jeg rydder og rydder og kaster og kaster. Men er ikke før ferdig med ett skap før det er fult igjen.. Og noe må vi jo ha.. tenk hvis..Og tenkt ditt og tenk datt. Men jeg har blitt mye flinkere til å kaste i den siste tiden.. Før samlet jeg på alt..

Skrevet

Nei!! Drømmer om å bygge hus med walk in closet. ;o)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

ja, stort hus :)

Skrevet

Får ikke nok skapplass, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...