englemamma77 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 noen andre som er/ har vært i samme situasjon? er så mange rundt meg som spør også-og tar det for gitt at jeg kjenner spark ol nå...blir litt engstelig av det,selv om jeg på ultralyd forrige uke så at alt var bra!åååå er så slitsomt å lure på alle ting hele tiden!
Sol + spire Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei Tror ikke du skal engste deg for mye. Mange som ikke kjenner det før uke 24 heller. De sier jo at alt fra uke 16-24 er det normalt å kjenne liv første gangen hvis du er førstegangsfødende. Men bekymrer du deg veldig mye så kan du jo ringe jordmor å høre om du får komme inn å høre på hjertelyden:)
skju Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Det er nok veldig forskjelig fra person til person. Har hørt om mange som ikke kjenner liv før litt sennere.det er bare å vente det kommer nok et lite spark snart.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 kan ikke livmor også ligge litt i 'veien' da?!
birrisj05.02.09 Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Du trenger ikke bekymre deg, det kommer nok, er så individuelt..
lillerunde Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hei:-) Jeg kjente heller ingen ting når jeg var like langt som deg og begynte også å bli utålmodig. Men så kom uke 21 og ut i den uka var det totalomvendig. Plutselig kjente jeg liv hver dag og har gjort det siden..det kom bare plutselig. Så trolig ingen grunn til bekymring:-)
StorkeMammaen Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Hei, jeg er 21 uker idag og har først kjent liv den siste uken. Morkaka mi ligger foran så derfor har det tatt litt tid. Det er vel ikke før i uke 24 en bør kjenne liv? Lykke til.
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Hei hei jeg har hatt samme bekymring og er nå snart i uke 25 men kjente ikke liv før akkurat 24 fullgåtte uker, og gud til mye bekymring(unødvendig)det har skapt:) du trenger ikke bekymre deg, bare gled deg i løpet av noen uker kjenner du det å vet du:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Ta det helt med ro! Du blir nok påvirket av de som kjenner liv så fryktelig tidlig her inne. Jeg var også bekymra, men da jeg var 21+2 kom sparkene, helt plutselig og har kjent de siden, hver dag;) Er nå 24+5.
englemamma77 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2008 Herlig jenter!:)tusen takk for alle svar...er mye mere beroliget nå!får bare smøre meg med tålmodighet og vente i spenning! :)takk igjen-og lykke til til dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå