Myra Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hva var grunnen til at de ville operere deg? Tenker at det er så nært termin. Trodde de ikke det ville forsvinne av seg selv etter fødselen? Ble litt urolig her siden jeg har noe lignende selv. Har ikke direkte vondt, bare ubehag. Jeg har hatt det ca en måned og har 10 uker igjen til termin.
KaWi Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Det er fordi jeg har gått med det så lenge, siden mai, og nevrologen sa at her begynte nervene å gi seg... Så faren for permanent nerveskade var og er stor hos meg. Det finner vi først ut når såret har grodd... Be legen din om en henvisning til nevrolog og få sjekket det ut. Og ja, det er i det seneste laget, men det var bedre å gjøre det nå, før barnet kommer enn etterpå... Og da hadde sannsynligheten nerveskade vært enda større. Selve operasjonen var over på 15 min. og med lokalbedøvelse, så det skal ikke være farlig for barnet. Har vært på kontroll etterpå, og alt er bare bra med den vesle =) Så mitt råd er, få tak i en henvisning til nevrolog, og push på! Sånn at du ikke får det så tett oppunder termin som jeg. Det skal jo også sies at det har jo vært ferie og slik for legene i juli og august, så ventetiden burde ikke bli så lenge for deg, håper jeg. God bedring og lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå