hva skal barnet hete? Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg har gutten i bhg fra 7:30 til 16:30 hver dag, han er 14 mnd. Skulle gjerne ha vært hjemme med han, men hva annet kan jeg gjøre? Som eneforsørger MÅ jeg jobbe, og som eneste person som kan levere og hente i bhg så blir det lange dager for lillemann nesten hver dag. Han hentes av og til av besteforeldre, men de har også jobb og dermed liten mulighet for og hente tidligere, Synes dette er helt grusomt for en liten gutt, selv om han trives kjempegodt i bhg, så får vi to nesten ikke tid sammen lengere... Trist at det må være sånn synes jeg!!!
hamsterpia Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Du må bare tenke at han har det godt i barnehagen. Der har han omsorgsfulle mennesker rundt seg, som gir han det han trenger. Og så får du ta igjen det "forsømte" i helgene. Du jobber jo for å gi han mat på bordet og klær på kroppen, så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Men jeg skjønner godt at du føler det på den måten likevel.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg synes du gjør en god jobb. Du er aleneforsørger. Det gir deg ikke noe valg. Du gjør det eneste riktige, du forsørger deg selv og barnet. Kos deg hver eneste morgen/kveld/helg. Vær der. Det går helt sikkert bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå