9ta Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har hatt litt lyserosa utflod i 2 dager nå, men bare en gang eller to i løpet av dagene. Noen som aner hva dette kan være?? Har ikke IKM før neste søndag så det kan vel ikke være TR som kommer på besøk allerede? Pleier å ha sånn tålig stabile sykluser på 26-28 dager Og jeg har heller aldri hatt sånn helt lyse lyserosa utflod før det..hmm.
Dårlig fantasi Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det kan være festeblødning.... I såfall er det noe på gang :-) Håper det for din skyld!
9ta Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Kan det faktisk være festeblødning ååå, det hadde vært kos fint om det var det Men tør ikke håpe for mye så får bare krysse fingrene og vente tålmodig i hvertfall 1 uke til
monkri mamma til 4 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 tror d er festeblødning j å. har ikm den 28 j å.
håpogtro Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Høres veldig ut som festeblødning spør du meg :-) Jeg hadde det på dag 7 etter el (var bare litt rosa en dag, men det er jo veldig forskjellig). Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå