Babylykke_09 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Våknet i mårres i fem tiden over at jeg måtte sinnsykt på do, etter at jeg hadde gjort mitt merket jeg at det var pittelitt blod i utfloden, det var ikke mye, utfloden ble litt svak rosa... Var på do igjen en halvtime etterpå og da var det ingenting på papiret utenom vanlig utflod... Er dette vanlig? eller er det noe farlig? jeg og typen hadde sex i forrigårs, kan det være noe som kom etter det?
Mamma snart :) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Er nok ikke noe farlig om det ikke kommer mer blod eller smerter. Er helt vanlig å kunne blø litt etter sex. Jeg personlig har småblødd i 2 uker nå, men legen sa at det var fra livmothals og at alt er bra med foster
Babylykke_09 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Tusen takk for oppmunterende ord har hatt en sa tidligere i år så ble litt ekstra redd når jeg så blodet kan du si, men tar ting med ro og slapper av... denne spiren får ikke dra noen steder
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det er like vanlig å blø etter samleie som å ikke gjøre det når man er gravid. Grunnet økt blodsirkulasjon og skjøre slimhinner, blør man lett. Jeg har også blødd bittelitt etter samleie noen ganger. Helt normalt!
Thessa og Bebbis Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg har også opplevd det du har opplevd. Og 30-40 prosent av alle som føder friske barn har opplevd det! :-) veldig vanlig at blodkar sprekker under samleie når man er gravid. :-) Ikke bekymre deg! :-)
Karima Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Har også opplevd det.Ta det helt med ro:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå