Gå til innhold

Tvillingtreff ONSDAG 24.september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for nok et trivelig treff i går. Neste treff blir hjemme hos meg. Send meg PM dersom du ikke er på mailinglista vår og har lyst til å være med. Jeg sender ut adresse og veibeskrivelse per mail.

Det ble tidligere ønsket å treffes på forskjellige ukedager, siden det varierer hvilke dager folk har sitt faste program. Neste treff blir altså førstkommende onsdag. Sleng deg med! :-)

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så koselig.. gleder meg masse.. vi kommer friske og raske!

Skrevet

enderlig fant jeg fram....

Veldig hyggelig med treff man får snakket med andre erfarne tvillingmødre og sladret litt - deilig med annen voksenkontakt enn mannen hjemme.

Regner med at jeg kommer jeg:)

Skrevet

Kommer gjerne! Er frisk igjen jeg og:-)

Har vært på jentetur i helgen. Første uten barn!! Utrolig deilig,men koselig å se dem igjen og.

Skrevet

Har planer om å komme. Kolliderer egentlig med min "andre" barseltreff, men må prioritere dere nå. Blir for lenge å ikke se dere på 3 uker ;)

Skrevet

Hei!

Vi kommer en tur:-)

Skrevet

Jeg kommer! :) Si fra om det er noe jeg skal ordne, Vannmamma!

Skrevet

Hei..Hvor er dette treffet da??Veldig fristende..

Skrevet

Hei damer. Jeg må avlyse treffet hjemme hos meg i morgen. Ser ut til at det er min tur til å bli dårlig nå etter at vannpappaen har vært nede for telling. Det får henge i lufta hvorvidt noen inviterer på så kort varsel, eller så blir det bare en pause denne uka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...