Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Isåfall burde man virkelig revurdere det å få barn. Synes det er mange innlegg der foreldre blir forferdet over å måtte forlate jobben pga sykt barn i barnehage osv.
___ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Om jeg skulle velge å ta livet av ungene eller å la jobben gå fløyten ville jeg selvfølgelig valgt å la jobben gå fløyten, men noen ganger er det jeg gjør på jobb viktigere enn en mild forkjølelse hos et av barna. Jobben er såpass viktig at noen ganger prioriterrer jeg selvfølgelig jobb forran ungene, og det er irriterende å bli oppringt for å hente "syke" barn når de virker helt friske når jeg dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ja jeg snakker ikke om små bagateller. Tenker mer på dem som sender barna med feber og verre ting i barnehagen,bare fordi de MÅ på jobb. Tenker mer på tråder som den med hun som leverte ungen tilbake etter han hadde sydd sting.
Cat.68 Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Not so ever.Jobben er viktig den ,men aldrig om jeg ville la den gå i veien for et sykt barn. Når vi var så mye på sykehuset med vesla da hun var liten, fortalte en barnepleier der ,at det værste hun hadde vært med på var når en mor spurte om de ikke kunne skyve opp en veldig viktig og nødvendig operasjon til barnet til dagen etterpå ,for det passet bedre med henne tidskjema på jobben. Da tappet jeg haken. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig en gang.?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Er det mulig??Av og til kan man undre på hvorfor slike i det hele tatt vil ha barn!Snakk om å være egosentrisk!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Enkelt svar på dette spm. ja.. Mitt barn er viktigere enn alt annet for meg. Han er første prioritet, uansett!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg har ikke så mye å tilby ungene mine hvis jeg ikke passer på jobben så jeg kan tjene penger til alt vi trenger, hus, bil, klær, mat... Syke barn er jeg hjemme med. Guttungen var ikke syk, han hadde sydd tre sting i panna og ville tilbake til barnehagen. De forventet ikke at jeg skulle komme tilbake på jobb, men hvorfor reise hjem med et barn som ikke vil være hjemme? Søstra var på skolen og alle andre barn i gata var i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå