dritgrei hei hei! Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 I dag har jeg levert bilen på verksted...vi har nemlig kjørt litt ulovlig en ukes tid, men i dag blir det orden i sakene. Men det er jammen ikke alt som er like lettvindt med to sånne små tyttebær. I alle fall ikke når bilsetet og vogna var søkkevåt, fordi noen hadde ryddet ut av bilen, og noen andre hadde glemt å ta inn vogna. heldigvis så har vi jo mye av alt, så det gikk fint. om enn ikke helt etter boka :-) Men nå er bilen levert, og jeg er nok en gang glad for at vi har flytta nærmere mamma, som vips på sekundet hopper ut i bilen og henter babyen og meg i øs pøs regnvær. Nå baker jeg brød, og later som om jeg ikke skal på jobb i ettermiddag.... selvom det er litt dumt. for sannheten er at jeg burde har lært meg tre låter med tre stemmer, og det ..... det må jeg gjøre snart:-) skal bare.....
Maud Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 God morgen til deg også! Eller nå er det vel egentlig formiddag? Her bakes ingen brød, det gjorde jeg i går. Ikke har jeg levert bilen heller selv om det er på høy tid med en EU-kontroll. Ikke plaskregner det, men jeg kommer meg ikke ut. Hvis jeg kunne synge, kunne jeg lært noen stemmer for deg, men det er bedre med deg uforberedt enn meg med masse øvelse ;-) Snart snart skal jeg gå ut. Jeg skal bare sløve litt til først ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 God formiddag! Her bakes heller ikke brød, for det gjorde jeg i forgårs. Bilen vår fikk nye framdekk sist fredag,- og på vei hjem punkterte mannen på ene bakhjulet, så igår var det ny tur for å kjøpe nye bakdekk også. For sikkerhets skyld så er dekkene myyyyye billigere hvis han kjører fem kvarter først, så det har han gjort begge dagene. God tur! Her plaskregner det så jeg kommer ikke ut,- det skulle jeg ha vært men jeg tror ikke jeg er vanntett idag. Det kjennes ikke slik ut! Minsten har tømt vedkurven utover golvet just og akkurat nå sitter han fast under en spisestuestol. Kjenner at snart er det støvsugetid :-) Etterpå blir det hviletid for han og strikke- og te-tid for meg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå