Lille Kolibri Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Oi, her var det masse å velge i!! Eg tenkte eg skulle bruke tøybleier denne gongen, men må sei at informasjonen på nettsidene var ganske overveldande... Noken som har erfaring med tøybleier?
sydilla Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 begynte med "Bumgenius onesize" for 14 dager siden - er KJEMPEfornøyd! De er ikke store og klumpete, lekker ikke, er ikke fuktige mot huden, tørkes i tørketrommel, kan brukes hele bleieperioden og bleiebøtta lukter faktisk ikke vondt lenger...
Inga Bling Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Min erfaring er at det blir enda mer klesvask, og bleiene tørker sent fordi de skal absorbere godt. Engangs er minst like miljøvennig.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg vasker 2-3 maskiner i uka med tøybleier (+ vaskekluter og undertøy, som jeg allikevel vile vasket). Det er ikke så mye, om man tar bort vaskeklutene og undertøyet så er bleiene 1-1 1/2 maskin. Og de bleiene vi har har tørker over natta, i likhet med resten av klærne som henges opp. Bruker BumGenius OneSize lommebleier (den forrige versjonen), og Heute Pocket. Heute Pocket er ganske lik BumGenius, men har et bredere innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå